Paweł Trochimiuk i Arkadiusz Szulczyński w jury Cannes Lions
Prezes Partner of Promotion Paweł Trochimiuk i dyrektor kreatywny K2 Arkadiusz Szulczyński będą jurorami w tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions.
Paweł Trochimiuk (na zdjęciu z lewej) będzie zasiadał w jury konkursu PR Lions, a Arkadiusz Szulczyński - w jury Cyber Lions. Obu, jako jurorów polskiego konkursu KTR, zaproponowało organizujące go Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
- Nasze kandydatury, uzupełnione opisem sukcesów zawodowych i rekomendacjami, trafiają do organizatorów Cannes Lions. A tam cała machina organizacyjna spośród kandydatów z całego świata wyłania ostateczne składy jurorskie - opisuje Anna Zimecka z SAR.
W tym roku prace do Cannes Lions można zgłaszać do 6 kwietnia. Sam festiwal odbędzie się od 17 do 23 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Paweł Trochimiuk i Arkadiusz Szulczyński w jury Cannes Lions