Pernod Ricard wystartował z weselną kampanią reklamową wódki Pan Tadeusz
Ruszył projekt „Wesele z Panem Tadeuszem” realizowany przez agencję Brand Kolektyw dla marki wódki Pan Tadeusz, której właścicielem jest Pernod Ricard. Jest on skierowany do par planujących przyjęcie ślubne oraz do osób z ich najbliższego otoczenia. Głównym celem akcji jest wzmocnienie wizerunku wódki Pan Tadeusz jako najlepszego wyboru na wesele.
Chodzi o mobilizację uczestników konkursu, których zadanie polega na stworzeniu i wysłaniu do Pana Tadeusza oryginalnego zaproszenia na wesele swoje lub kogoś bliskiego. W każdym z trzech dwutygodniowych etapów konkursu do wygrania jest ponad 100 personalizowanych butelek wódki. Są też przewidziane bony zakupowe na biżuterię i inne upominki.
Konkurs odbywa się na stronie weselezpanemtadeuszem.pl. Wspierany jest też dodatkową informacją w social media i kanałach sprzedaży, a także obecnością marki na targach ślubnych w całej Polsce.
Projekt jest częścią szerszej strategii komunikacyjnej realizowanej od jesieni 2017 roku pod hasłem „Baw się każdą okazją z Panem Tadeuszem”. Za wdrożenie i realizację kolejnych etapów projektu odpowiada agencja Brand Kolektyw, która na stałe współpracuje z marką.
Dołącz do dyskusji: Pernod Ricard wystartował z weselną kampanią reklamową wódki Pan Tadeusz