PGE Obrót szuka agencji do kampanii swoich platform
Spółka PGE Obrót prowadzi przetarg dotyczący przygotowania i realizacji dla swoich dwóch platform: sprzedażowej PGE eSklep i fachowcy.gkpge.pl - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zaplanowane dla nich działania promocyjne potrwają 3 miesiące i będą prowadzone w internecie.
Przetarg dotyczy przygotowania i przeprowadzenia dwóch oddzielnych kampanii dla platformy sprzedażowej PGE eSklep oraz platformy fachowcy.gkpge.pl.
Ich celem jest m.in. zwiększenie ruchu na platformach i ich rozpoznawalności, zwiększenie wolumenu sprzedaży itp.
Zaplanowane kampanie będą obejmować wyłącznie internet, potrwają 3 miesiące i nie mogą wystartować przed 1 czerwca br.
Ich budżet oszacowano na obecnym etapie na 340 tysięcy zł netto (bez VAT), czego 100 tys. zł zostanie przeznaczone na działania dla PGE eSklep, a 240 tys. zł – na serwis fachowcy.gkpge.pl. Budżet ten obejmuje zakup mediów, prowizję agencji oraz wszystkie pozostałe koszty związane z realizacją zamówienia.
Przetarg trwa do 22 maja br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 10 tys. zł wadium.
PGE eSklep to platforma sprzedażowa działająca na zasadzie marketplace, w ramach której firmy partnerskie oferują i udostępniają własny asortyment do sprzedaży. Klienci mają możliwość dokonywania zakupów zarówno po wcześniejszej rejestracji jak i jako „gość”, bez konieczności logowania do platformy. Głównym celem PGE eSklep jest generowanie jak największej sprzedaży asortymentu znajdującego się na platformie.
>>> #zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Platforma www.fachowcy.gkpge.pl oraz aplikacja mobilna działająca w systemach Android i iOS, pośredniczy w kontakcie między fachowcami z branży budowlanej, okołobudowlanej i wykończeniowej, a klientami indywidualnymi potrzebującymi danej usługi. Do korzystania z platformy oraz aplikacji, niezbędna jest rejestracja na platformie, zarówno firmy jak i klienta.
Dołącz do dyskusji: PGE Obrót szuka agencji do kampanii swoich platform