PGE wybiera dwie agencje reklamowe do dwuletniej współpracy
Spółka PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg, w którym wybierze dwie agencje reklamowe do obsługi dwóch spółek: PGE SA i PGE Obrót. Będą dla nich pracować przez dwa lata od podpisania umowy.
Do zadań wybranych agencji należeć będzie m.in. przygotowywanie koncepcji w zakresie kreacji wizerunku marki przy zachowaniu spójności w obrębie identyfikacji wizualnej, kreacja i realizacja kampanii wizerunkowych oraz kampanii sprzedażowych w tym: przygotowanie spotów telewizyjnych, radiowych, layoutów prasowych, kreacji do internetu oraz innych materiałów reklamowych.
Planowane w tym zakresie działania obejmować będą zarówno ATL (telewizja, radio, outdoor) jak i działania BTL skierowane bezpośrednio do klientów (ulotki, plakaty, foldery, mailing). Zadaniem agencji będzie stała i bieżąca obsługa, również w okresie pozakampanijnym.
Na podstawie odpowiedzi agencji na przetarg, PGE zaprosi siedem agencji do etapu składania ofert. Spośród nich wybierze dwie do dwuletniej współpracy. Przeważającym kryterium wyboru zwycięzców będzie cena (waga 70 proc.).
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 200 tys. zł wadium. Zainteresowane udziałem w przetargu agencje mogą składać wnioski do 20 lutego.
W ostatnich miesiącach PGE współpracowało m.in. z agencją reklamową VML Poland oraz z Scholz&Friends Warszawa. Pierwsza pracowała przy kampanii pod hasłem „Nazywam się PGE Narodowy”. Druga była autorem kreacji realizowanej jesienią ub.r. kampanii promującej dodatkowe usługi fachowców dla klientów.
Dołącz do dyskusji: PGE wybiera dwie agencje reklamowe do dwuletniej współpracy
Zwłaszcza, gdy cena to 70 proc. :D