Polska Grupa Energetyczna wybiera agencję interaktywną
Spółka Polska Grupa Energetyczna (PGE) wybiera w przetargu agencję, która zajmie się opracowaniem koncepcji nowej strony internetowej. Będzie pracować dla spółki przez 4 miesiące.
Przetarg ten prowadzony jest w trybie negocjacji w formule otwartej - PGE zaprasza agencje do składania ofert wstępnych, po ich analizie zaprasza wybrane agencje do negocjacji, których przedmiotem są w szczególności warunki cenowe, uzupełnienie i doprecyzowanie przedmiotu przetargu oraz warunków realizacji umowy. Potem zaprasza już poszczególne agencje do składania ofert ostatecznych, z których wybiera zwycięską firmę.
Grupa PGE dysponuje 85 serwisami www: stronami korporacyjnymi spółek, witrynami tematycznymi (swiadomieoatomie.pl, odnawialni.pl), platformami sprzedażowymi (sklep.gkpge.pl, fachowcy.gkpge.pl, zapewniamyenergie.pl, ebok.gkpge.pl).
Wybrana w przetargu firma będzie odpowiedzialna za zaprojektowanie nowej strony www.gkpge.pl z uwzględnieniem części dotyczących segmentów biznesowych, obszarów tematycznych i platform sprzedażowych, na której zostaną zintegrowane i zunifikowane treści, grafiki Spółek z Grupy Kapitałowej PGE.
Zwycięska agencja będzie pracować dla PGE przez 16 tygodni od momentu podpisania umowy. PGE nie podaje, ile agencji zgłosiło się do negocjacji.
Spółka jest obecnie w trakcie przetargu na wybór agencji eventowych. Zamierza z nimi pracować przez 2 lata.
Dołącz do dyskusji: Polska Grupa Energetyczna wybiera agencję interaktywną