SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PGE wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na świadczenie usług public relations - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować dwa lata. 

Celem przetargu jest pozyskanie przez PGE agencji PR do świadczenia usług polegających na doradztwie strategicznym, doradztwie specjalistycznym, media relations, issue management, public affairs. 

Wybrana agencja zajmie się m.in. opracowaniem strategii komunikacyjnej, doradztwem komunikacyjnym, współtworzeniem przy udziale PGE oraz innych podmiotów współpracujących z PGE krótko i długookresowych planów działań public relations, doradztwem specjalistycznym. 

Będzie też doradzać w zakresie media relations, w zakresie issue management, w zakresie public affairs. Będzie koordynować działania komunikacyjne PGE oraz doradzać w zakresie komunikacji marketingowej sponsoringu sportu i kultury PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Z wybraną agencją PGE będzie pracować przez 2 lata od momentu zawarcia umowy. O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga: 60 proc.) i zadanie przetargowe (40 proc.). 

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 4 marca br. 

Dołącz do dyskusji: PGE wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl