Pieniądze z reklamy odnowią zabytki
Universum Promotion Group oraz Neolit Media stworzyły folder promujący finansowanie restauracji zabytkowych obiektów z wpływów reklamowych.
"Na ratunek zabytkom" - taki tytuł nosi publikacja, prezentująca najsłynniejsze warszawskie zabytki, których właściciele prowadzili prace remontowe z równoległym wsparciem reklamy wielkoformatowej.
"Mało osób wie, że dzięki reklamie wielkoformatowej odrestaurowano takie obiekty jak: Zamek Królewski, Kamienicę Literatów czy Kościół św. Anny w Warszawie" - wylicza Piotr Jeziorowski, prezes Neolit Media.
W publikacji tej znalazły się szczegółowe informacje na temat
zabytków, wielkości pozyskanych środków z reklamy i zakresu prac
remontowych przeprowadzonych dzięki tym dodatkowym wpływom.
"Dzięki wspólnym wysiłkom udało się odrestaurować wiele cennych
zabytków, postanowiliśmy więc stworzyć publikację na ten temat,
która byłaby dowodem na to, jak reklama wielkoformatowa może
wesprzeć tak szczytny cel" - mówi Marcin Jeż, członek Zarządu
Universum Promotion Group.
W folderze "Na ratunek zabytkom" zaprezentowane zostały kolejno słynne zabytki Warszawy, wśród których znalazły się m.in.: Zamek Królewski, Hotel Polonia, Kamienica Literatów i Kościół św. Anny.
Dołącz do dyskusji: Pieniądze z reklamy odnowią zabytki