Pierwsza od 8 lat kinowa reklama 'The Economist' (wideo)
Brytyjski tygodnik 'The Economist' uruchomił nową kampanię,uwzględniającą pierwszą od 2001 roku kinową reklamę promującą jegomarkę.
70-sekundowy spot pt. "Red Wires", przygotowany przez agencjęAbbott Mead Vickers BBDO, od 3 lipca pokazywanyjest w kinach w całej Wielkiej Brytanii.Jednorazowo pojawił się także na antenie stacji Channel 4.Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD, któryostatnio zachował medialny budżet pisma.
W reklamie widzimy linoskoczka FlorentaBlondeau chodzącego po rozwieszonych po całym mieścieczerwonych linach. Każda z nich reprezentuje różne opinie i pomysłyzainspirowane czytaniem 'The Economist'.
Wyreżyserowany przez Toma Carty'ego i nakręcony w kwietniubieżącego roku w Budapeszcie spot kończy nowy slogan gazety - "Letyour mind wander" ("Pozwól swojemu umysłowi wędrować").
Cała kampania, dzięki której 'The Economist' chce dotrzeć doosób nie czytających obecnie tygodnika, ale które są"intelektualnie ciekawe", będzie również obejmować zaplanowaną najesień aktywność w prasie i internecie.
Średnia tygodniowa sprzedaż 'The Economist' na Wyspachkształtuje się obecnie na poziomie 186.995 egzemplarzy. Magazyn wcałości jest także publikowany w internecie.
źródło: guardian.co.uk
Dołącz do dyskusji: Pierwsza od 8 lat kinowa reklama 'The Economist' (wideo)