"Pierwsze urodziny karty Geant"
Już ponad milion stałych Klientów uczestniczy w Programie Lojalnościowym Geant
W sieci hipermarketów Geant przez cały styczeń obchodzone są pierwsze urodziny karty lojalnościowej. Za opracowanie idei i projektów kreatywnych dotyczących tej akcji była odpowiedzialna Agencja TEQUILAPolska.
Akcja skierowana jest do obecnych i potencjalnych Klientów korzystających z karty lojalnościowej Geant. Celem kampanii jest zachęcenie stałych użytkowników karty Geant do udziału w atrakcyjnych akcjach promocyjnych oraz przekonanie nowych Klientów do przystąpienia do programu lojalnościowego. Zadaniem dla TEQUILAPolska było również poinformowanie, że już ponad milion Klientów korzysta z karty lojalnościowej Geant. Prowadzone działania mają na celu wsparcie sprzedaży w hipermarketach Geant.
W ramach akcji promocyjnej, z okazji świętowania pierwszych urodzin karty Geant, Klienci mają możliwość zdobycia dodatkowych 18 milionów punktów, które mogą zamienić na prezenty lub bony towarowe. Jeżeli przez okres trwania promocji dokonają zakupów na minimum 10zł, od kasjerki otrzymują zdrapkę, na której znajdują się dodatkowe punkty.
Akcja prowadzona jest w hipermarketach sieci Geant. TEQUILAPolska przygotowała atrakcyjne katalogi, plakaty, zdrapki. W ramach działań ATL Agencja przygotowała dwa spoty sponsorskie, które emitowane są w TVN (przed i po serialu "Na Wspólnej"), a także spoty radiowe i billboardy.
Agencja TEQUILAPolska współpracuje z Geant już od lutego 2004. Kampania związana z pierwszymi urodzinami Karty Geant nie jest pierwszą akcją, jaką TEQUILAPolska zrealizowała dla Geant.
Dołącz do dyskusji: "Pierwsze urodziny karty Geant"