Piotr Adamczyk reklamuje lokatę procentującą na 4 proc. w eurobanku (wideo)
Eurobank rozpoczyna promocję „Lokata procentująca” skierowaną do nowych klientów. Wspiera to kampania marketingowa z udziałem Piotra Adamczyka, ambasadora reklamowego banku.
Promocja „Lokata procentująca” jest skierowana dla nowych posiadaczy konta w eurobanku. Dla ulokowanych środków w wysokości do 10 tys. zł przez trzy miesiące obowiązuje 4 proc. oprocentowania w skali roku. Ponadto klienci mogą odnowić lokatę na kolejne trzy miesiące na dotychczasowym oprocentowaniu (w przypadku aktywnego korzystania z karty płatniczej) lub na wyższym oprocentowaniu, wynoszącym nawet 5 proc. dla kwoty do 10 tys. zł oraz 4 proc. dla kwot od 10 do 50 tys. zł (jeśli mają przelewane wynagrodzenie na konto w tym banku). Promocja potrwa do końca lipca.
W reklamach Piotr Adamczyk przekonuje, że promowana lokata to zdecydowanie lepsza metoda pomnażania pieniędzy niż intensywniejsza praca. Aktor jest ambasadorem marketingowym banku od trzech lat, w poprzedniej kampanii reklamował konto Prestige (zobacz więcej).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (dwa spoty w kanałach głównych i tematycznych), radiu, internecie oraz placówkach eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).
Kreacją reklam zajęły się agencja GPD, produkcją spotów telewizyjnych - dom produkcyjny Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk reklamuje lokatę procentującą na 4 proc. w eurobanku (wideo)