Piotr Glinkowski założył platformę Brand Boosters, będzie obsługiwać sektor MŚP
Piotr Glinkowski po dwóch latach współpracy, odszedł z agencji Arskom Group i założył własną działalność, Brand Boosters - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Po kilkunastu latach w komunikacji i blisko sześciu w biznesie nadszedł czas na kolejny krok w moim życiu. Postanowiłem stworzyć coś swojego - mówi nam Piotr Glinkowski.
Brand Boosters jest platformą zautomatyzowanego zakupu usług marketingowych wraz z obsługą, kierowaną do mikro, małych i średnich firm. - Integrujemy najskuteczniejsze rozwiązania zwiększające sprzedaż - począwszy od Google Ads, poprzez reklamy w mediach społecznościowych, na marketing automation i sales automation kończąc. Wyróżnikiem, a zarazem punktem wyjścia ma być jednak to co towarzyszyło mi przez całe zawodowe życie - czyli content. Wokół każdej marki tworzymy historię, dystrybuujemy ją, angażujemy potencjalnych klientów i prowadzimy do sprzedaży - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Glinkowski.
Klienci Brand Boosters mogą kupować opisane usługi marketingowe w pakietach. W najtańszym wariancie mają kosztować 700 złotych. - Odarliśmy obsługę agencyjną z tego co niepotrzebne dla małych firm oraz z marży, na którą tych przedsiębiorców nie stać i przenieśliśmy się do internetu - opisuje Piotr Glinkowski.
W planach jest wprowadzenie platformy także na rynki poza Polską.
Przez ostatnie dwa lata założyciel Brand Boosters związany był z agencją Arskom Group, z czego przez osiem miesięcy jako członek zarządu. - Zrealizowaliśmy dziesiątki niesamowitych projektów. To była wspaniała przygoda, która na zawsze pozostanie w moim sercu. Dziś nadszedł czas na kolejną przygodę - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Wcześniej Glinkowski przez ponad dwa lata był PR managerem spółki PL 2012. Doświadczenie zawodowe gromadził także jako dziennikarz (TVN, TOK FM, RMF FM, Polskie Radio).
Dołącz do dyskusji: Piotr Glinkowski założył platformę Brand Boosters, będzie obsługiwać sektor MŚP