SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy szef strategii Value Media przeszedł ze Starcomu

Piotr Opłotny objął stanowisko head of strategy w domu mediowym Value Media, należącym do Group One. 

Piotr Opłotny, fot. LinkedInPiotr Opłotny, fot. LinkedIn

Do Value Media Piotr Opłotny przeszedł z agencji mediowej Starcom (Publicis Media), w której pracował blisko 7 lat. Najpierw był tam communications&business directorem, a następnie objął stanowisko stratgy directora.

W latach 2014 -2017 był strategy directorem. Przedtem, przez prawie 6 lat pracował w Starcomie, m.in. jako media manager i senior comunications manager.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Na przełomie 2007 i 2008 roku był junior media plannerem w Spark Foundry (Publicis Media). 

Dołącz do dyskusji: Nowy szef strategii Value Media przeszedł ze Starcomu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl