SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Pokrzywa odchodzi z SMB, wraca do "Media i Marketing Polska"

Po ponad sześciu latach Piotr Pokrzywa odchodzi ze stanowiska dyrektora generalnego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB).

Od lutego Pokrzywa ponownie obejmie stanowisko redaktora naczelnego "Media i Marketing Polska" - pisma, które w 1996 roku zakładał. Zarząd SMB nie zdecydował jeszcze kto przejmie jego obowiązki.

Do najważniejszych inicjatyw, którym przewodził Pokrzywa jako dyrektor generalny SMB, należą konkursy branżowe Golden Arrow i Telemarketer Roku, konferencja Interactive Marketing Meeting, umowa z Austrian Standards plus (AS+), ponowne nawiązanie relacji SMB z Pocztą Polską i przystąpienie narodowego operatora pocztowego do grona członków stowarzyszenia.

Pokrzywa był dyrektorem generalnym SMB od 2005 roku. Od 20 lat pracuje w branży komunikacji marketingowej. Pełnił funkcje zarządcze m.in. jako dyrektor marketingu i sprzedaży TNT Express, dyrektor generalny J. Walter Thompson oraz redaktor naczelny "Media i Marketing Polska". Był/jest członkiem lub moderatorem jury konkursów branżowych Golden Arrow, Kreatura, EFFIE, KTR i Złote Spinacze. Jest członkiem zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Dołącz do dyskusji: Piotr Pokrzywa odchodzi z SMB, wraca do "Media i Marketing Polska"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl