SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pismo „M jak mama” odświeżone i z kampanią

Od lutowego numeru, który ukazał się w czwartek 5 stycznia br., miesięcznik parentingowy „M jak mama” (Murator) stał się bardziej lifestylowy. Zmiany wspiera kampania reklamowa.

W piśmie wprowadzono wyrazistą strukturę. Silnie wyeksponowany został w niej dział dotyczący opieki nad dzieckiem do pierwszego roku życia - „ABC pierwszego roku”. Rozbudowano go o nowe artykuły i umiejscowiono w środku pisma tak, by mógł być wyjęty i kolekcjonowany przez czytelniczki. Zmiany wprowadzono również w dziale „Modny brzuszek” - sesje modelek odbywają się w różnych sceneriach, a realizuje je należące do Muratora studio fotograficzne Pentagon. W „M jak mama” stworzono też dział „Strony dla taty” W magazynie jest też więcej historii z życia wziętych, reportaży i portretów współczesnych mam.

Od lutowego wydania pismo ma również nową, bardziej uporządkowaną i czytelną szatę graficzną, którą zaprojektowała Katarzyna Dmyterko. Bez zmian pozostała jego objętość (100 stron) i cena (4,99 zł). Nakładu wydawca nie ujawnia.

Miesięcznik po relaunchu jest promowany z wykorzystaniem spotu emitowanego w serwisie YouTube i w mediach wydawnictwa Murator, m.in.w miesięczniku „Zdrowie”. Promocja obejmuje również warszawskie gabinety ginekologiczne i szkoły rodzenia, do których trafią egzemplarze czasopisma „M jak mama”. Spot wyprodukowała agencja Avantgarde Productions.

Dołącz do dyskusji: Pismo „M jak mama” odświeżone i z kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl