Pismo o serialu 'Hannah Montana' już na rynku
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło dziś na rynek polską wersję pisma "Hannah Montana Magazyn", odwołującego się w swojej tematyce do serialu dla młodzieży o takim samym tytule. Miesięcznik wydawany jest na licencji Disneya.
Pismo skierowane do dziewcząt w wieku od 9 do 13 lat. W magazynie prezentowane są wywiady, informacje zakulisowe, ciekawostki z życia bohaterów serialu. W pierwszym numerze czytelnicy znajdą m.in.: plakat z bohaterką, wywiad z Miley Cyrus (odtwórczynią głównej roli w serialu), szereg testów dotyczących przyjaźni, miłości, znajomości serialu itp., artykuły poświęcone modzie i urodzie, a także horoskop.
Do każdego numeru czasopisma dołączony będzie prezent. W pierwszym numerze czytelnicy znajdą brokatowy pasek oraz zestaw naklejek. W kolejnych pojawią się m.in.: kosmetyki oraz akcesoria do makijażu, biżuteria i zestaw do tatuażu.
"Hannah Montana Magazyn" liczy 36 stron i wydany zostały w formacie 210x280 mm. Redaktor prowadzącą pisma jest Agata Żbikowska. Nakład miesięcznika wynosi 60 tys. egz., a jego cena to 9,90 zł.
Wprowadzenie tytułu na rynek wsparte jest kampanią internetową (m.in. sieci Adnet, Arbo, o2.pl), autopromocją w pismach własnych Egmont Polska i ekspozycją w sieci HDS. Wydawca będzie także sponsorem serialu emitowanego w TVP 1 i organizatorem konkursu sms-owego dla telewidzów. Kreacja kampanii została przygotowana przez dział marketingu wydawcy, a media internetowe zaplanowała agencja Infinity Media.
"Hannah Montana" to amerykański serial komediowy opowiadający o podwójnym życiu Miley Stewart, zwykłej uczennicy i jednocześnie gwiazdy muzyki pop, występującej pod pseudonimem Hannah Montana. W Polsce poza TVP 1 produkcję pokazuje też Disney Channel.
Dołącz do dyskusji: Pismo o serialu 'Hannah Montana' już na rynku