„Szlachetny smak przybliżę waści" w reklamie piwa Kasztelan Jasne Pełne
Marka Kasztelan (Carlsberg Polska) wystartowała z najnowszą kampanią piwa Kasztelan Jasne Pełne. Jej hasło brzmi „Szlachetny smak przybliżę waści".
Głównym bohaterem najnowszego spotu Kasztelan Jasne Pełne jest szlachetny smak piwa. Kasztelan zaprasza widzów w metaforyczną podróż przez świat regionalnego piwa Jasnego Pełnego: „Szlachetny smak przybliżę waści”.
- Nasz spot to kontynuacja i rozwinięcie platformy stworzonej w 2020 roku. Tym razem sięgamy do emocji i wyobraźni widzów pokazując smak regionalnego piwa z Sierpca, Kasztelana Jasnego Pełnego, które dopiero od czerwca 2020 jest dostępne w całej Polsce. Tempo spotu, kolorystyka i scena finałowa mają podkreślać jego bogaty smak, pełnię i charakter - mówi Aleksandra Lipko-Kruk, menedżerka marki Kasztelan.
Spot będzie szeroko promowany w kanałach telewizji ogólnopolskiej i w kanałach tematycznych. Reklamę będzie wspierać również komunikacja digitalowa.
Spot w reżyserii Szymona Pawlika stworzyła agencja Brainbox, producentem jest studio filmowe Dynamo, zza kamery operował Mateusz Dziekoński, a muzykę stworzył Marek Domański. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: „Szlachetny smak przybliżę waści" w reklamie piwa Kasztelan Jasne Pełne