Muzyczne nagrody w loterii piwa Lech
LOd 2 maja zacznie się loteria promująca piwo Lech (produkowane przez Kompanię Piwowarską). Towarzyszy temu nowa odsłona kampanii reklamowej pod hasłem „Bądź Lechendą”.
W ramach promocji należy kupić puszkę lub butelkę piwa Lech z promocyjnym oznaczeniem, a następnie kod spod kapsla lub zawleczki zarejestrować w serwisie internetowym Lech.pl. Uczestnik od razu dowiaduje się, czy zdobył nagrodę.
Promocja zacznie się 2 maja i potrwa do końca sierpnia. W puli nagród jest 50 tys. koszulek z muzycznymi motywami oraz 250 głośników Sony.
Akcję wspiera kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Bądź Lechendą”, w spocie bohater lądujący na spadochronie z marką Lech i z wielopakiem tego piwa pod pachą ratuje imprezę, na której nastąpiła awaria nagłośnienia.
Wiosną br. ruszyły już inne działania reklamowe piwa Lech: promujące nowe piwo bezalkoholowe Lech Free Active oraz nowy wariant smakowy piwa Lech Free 0,0%.
Za kreację reklam z serii „Bądź Lechendą” odpowiada agencja Bardzo, a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Zenith.
Działania reklamujące piwo Lech obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Dołącz do dyskusji: Muzyczne nagrody w loterii piwa Lech