Piwo Łomża Lemonowe z kampanią reklamową (wideo)
Rusza kampania promująca nowe piwo „Łomża Lemonowe” (Van Pur). Działania będą prowadzone w telewizji, radiu oraz internecie.
Kampania reklamująca nowe piwo Łomża Lemonowe będzie realizowana do końca wakacji. Spoty reklamowe w reżyserii Iwo Zaniewskiego będzie można zobaczyć w telewizji (TVP, Polsat oraz TVN), a także w wybranych kanałach informacyjnych i tematycznych. Producent przewidział także działania promocyjne w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych oraz w stacjach lokalnych nadających w województwie podlaskim, na terenie którego leży Łomża.
Piwa marki Łomża od początku maja br. reklamowane są na billboardach w Warszawie i w Łomży. Przygotowano profil na Facebooku, działa także strona lomzing.org, za pośrednictwem której można oglądać filmiki związane z marką.
Strategię komunikacji w ramach kampanii reklamowej piwa Łomża Lemonowe przygotowała agencja Touch Ideas, za kreację odpowiedzialna jest agencja PZL, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Spoty telewizyjne nakręcone przez Piotra Sobocińskiego wyreżyserował Iwo Zaniewski.
Nowe piwo Łomża Lemonowe dostępne będzie w butelce bezzwrotnej 500 ml, puszce 500 ml oraz w czteropaku.
Ostatnia kampania reklamowa marki Łomża miała miejsce w ub.r. Promowano wtedy tę markę jako „Mały browar z dużym piwem” (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Piwo Łomża Lemonowe z kampanią reklamową (wideo)