Piwo Tatra debiutuje w wersji niepasteryzowanej
Grupa Żywiec wprowadza na rynek nowy wariant piwa Tatra - Tatra Niepasteryzowane. W połowie września ruszy wspierająca to kampania reklamowa, za którą odpowiadają firmy Heart & Brain, Opus Film, Global, Roots PR i Media Vest.
Tatra dotychczas była dostępna w dwóch wariantach: Jasne Pełne i Mocne. - Dzisiejsi piwosze stawiają coraz wyższe wymagania lubianym produktom, jeszcze bardziej cenią sobie ich najwyższą jakość i przywiązują wagę do naturalnych składników, dlatego też wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, wprowadzamy na rynek nowy wariant doskonale już znanego piwa, niepasteryzowany - opisuje Barbara Rychel, marketing manager marki Tatra i marek regionalnych w Grupie Żywiec.
Tatra Niepasteryzowane ma wyróżniać się świeżym chmielowym smakiem i znakomitym aromatem. Jest dostępna w półlitrowych butelkach i puszkach.
Jest to pierwsze niepasteryzowane piwo z ofercie Grupy Żywiec. - Dynamiczny rozwój segmentu piw niepasteryzowanych w Polsce był dla nas sygnałem, że nasi konsumenci oczekują różnorodności i nowości. Z badań wynika, że szerokie grono piwoszy bardzo dobrze ocenia naszą propozycję i deklaruje wysoką chęć zakupu - tłumaczy Barbara Rychel.
W połowie wrześnie zacznie się kampania reklamująca Tatrę Niepasteryzowane. Będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji, internecie i sklepach.
Za kreację reklam odpowiada agencja Heart & Brain, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film, a reklamy BTL - agencja Global. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Vest, a za działania public relations - agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: Piwo Tatra debiutuje w wersji niepasteryzowanej