Pizza Hut z zamówieniami przez bota na Facebook Messengerze
Sieć restauracji Pizza Hut (AmRest) wprowadziła nowe rozwiązanie w zamówieniach online, dzięki któremu klienci mogą złożyć zamówienie także za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger i z wykorzystaniem chatbota.
Aby złożyć zamówienie w Pizza Hut za pomocą nowej opcji, należy zacząć konwersację z marką za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger. Zamówienie przyjmuje wirtualny asystent w postaci Pizza Hut Bota, który przedstawia ofertę, prezentuje aktualne promocje i pomaga w doborze dodatków.
Interfejs usługi umożliwia selekcję spośród wielu opcji możliwych do wyboru, poczynając od rozmiaru pizzy i liczby dodatków, po liczbę zestawów czy preferowaną formę płatności.
Po złożeniu zamówienia, Pizza Hut Bot przesyła je do najbliższej restauracji i podaje przewidywany czas oczekiwania na realizację.
Obecnie usługa jest dostępna w 23 restauracjach Pizza Hut w Polsce, w których dostępna jest usługa dostawy do domu.
Dołącz do dyskusji: Pizza Hut z zamówieniami przez bota na Facebook Messengerze