Bank PKO BP z nowym szefem marketingu. Przeszedł z mBanku
Funkcję chief marketing officera banku PKO BP objął Marcin Szymkowiak. Przez kilka ostatnich lat pracował w dziale marketingu mBanku.
Marcin Szymkowiak do PKO BP przeszedł z mBanku, w którym pracował łącznie ponad 12 lat. Ostatnio zajmował tam stanowisko deputy director of retail banking marketing department, a wcześniej był marketing managerem.
W latach 2012-2015 był dyrektorem departamentu marketingu Poczty Polskiej. Wcześniej, przez 4 lata, kierował działem marketingu Banku Pocztowego. Był też marketing & PR managerem w Emapa SA. Marcin Szymkowiak jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego.
PKO BP to największy w Polsce bank uniwersalny. Skarb Państwa ma 29,43 proc. akcji banku. Wartość aktywów PKO BP wynosi 473 mld zł. Po trzech kwartałach 2023 r. zysk Grupy PKO BP przekroczył 4,8 mld zł. Spółka obsługuje 11,9 mln klientów.
Dołącz do dyskusji: Bank PKO BP z nowym szefem marketingu. Przeszedł z mBanku