Plakaty Coca-Coli Zero na Euro do wymiany. Flaga do góry nogami
Na reklamach outdoorowych Coca-Coli Zero reklamujących akcję związaną z Euro 2012 flaga Ukrainy ma błędny układ kolorystyczny. Coca-Cola Poland Services zapowiada, że szybko naprawi tę usterkę.
Flaga Ukrainy znalazła się na plakatach reklamujących startującą właśnie promocję Coca-Coli Zero „Niemożliwe staje się możliwe” dotyczącą Euro 2012. Sęk w tym, że na fladze górna połowa jest żółta, a dolna - niebieska, czyli odwrotnie niż w rzeczywistości. Wpadkę szybko zauważyli i zarejestrowali na zdjęciach internauci, informując o tym m.in. na facebookowym fanpage’u marki.
Obrazek.
Przedstawiciele Coca-Cola Poland Services przyznają, że doszło do ludzkiego błędu, zaznaczając, że nastąpił on w początkowym etapie kampanii, kiedy nie osiągnęła ona jeszcze masowej skali. Plakaty, które już rozwieszono, mają zostać wymienione, a pozostałe - poprawione.
Dołącz do dyskusji: Plakaty Coca-Coli Zero na Euro do wymiany. Flaga do góry nogami