Planete w jesiennej kampanii postawi na społeczności
Kanał dokumentalny Planete w październiku rozpocznie trzymiesięczną internetową kampanię reklamową, która realizowana będzie m.in. w serwisach społecznościowych i na dużych portalach. Wykorzystywać ma ona m.in. marketing szeptany.
W ramach kampanii, na profilu Planete w serwisie Facebook.pl będą zamieszczane informacje o największych hitach filmowych, a w portalu Nasza-Klasa.pl zostanie utworzone konto stacji i fankluby poszczególnych dokumentów emitowanych w Planete. Kanał będzie także obecny na najpopularniejszych forach internetowych związanych tematycznie z filmem, gdzie będzie można dyskutować o prezentowanych w Planete produkcjach. Ponadto na Youtube.pl zostaną zamieszczone zwiastuny wybranych premier.
Działania prowadzone będą też w wyszukiwarce Google.pl, gdzie zostaną podłączone linki tekstowe do ściśle dopasowanych słów-kluczy związanych z Planete W listopadzie i grudniu zostanie przeprowadzona kampania reklamowa na portalach Onet.pl, Gazeta.pl i Wirtualna Polska, na wybranych stronach tematycznych poświęconych filmowi i programowi telewizyjnemu. Kreacja obejmie billboardy i tapety.
- Celem jesiennej kampanii reklamowej Planete jest wzrost oglądalności kanału poprzez promowanie wybranych filmów dokumentalnych oraz zdobycie nowych telewidzów - mówi Joanna Pogorzelska, dyrektor stacji Planete.
Kreację kampanii przygotowała agencja Mamastudio, a za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Planete w jesiennej kampanii postawi na społeczności