2,16 mln abonentów platformy Canal+ na koniec I półrocza, wzrost o 44 tys.
W I połowie 2019 roku należąca do koncernu Vivendi grupa Canal+ zanotowała przychody w wysokości 2,52 mld euro, a globalna liczba subskrybentów nadawcy wyniosła 15,6 mln. Tymczasem działająca w Polsce platforma Canal+ zanotowała wzrost liczby użytkowników o 44 tys. do 2,16 mln.
Koncern Vivendi w I połowie tego roku miał przychody na poziomie 7,353 mld euro, co oznacza wzrost rok do roku o 13,6 proc. W tym samym okresie zysk netto spółki zwiększył się o 40,8 proc. osiągając poziom 554 mln euro.
Należąca do Vivendi grupa Canal+ w raportowanym okresie osiągnęła przychody w kwocie 2,518 mld euro, które były niższe względem analogicznego okresu rok wcześniej o 2,2 proc. Większa część przychodów nadawcy pochodzi z działalności we Francji (1,52 mld euro), choć rok do roku przychody w tym segmencie spadły o 4,5 proc.
W I półroczu grupa odbiorców Canal+ wzrosła globalnie o 98 tys. do liczby 15,555 mln.
Działająca w Polsce platforma Canal+ zanotowała 2,163 mln subskrybentów, co oznacza w skali roku wzrost o 44 tys.
Dołącz do dyskusji: 2,16 mln abonentów platformy Canal+ na koniec I półrocza, wzrost o 44 tys.