Play rusza z kampanią reklamową oferty Play MIXtura (wideo)
Wystartowała przygotowana przez Play oraz Change Integratedkampania reklamowa oferty Play Mixtura.
Play komunikuje w kampanii, że w nowej ofercie Mixtura nietrzeba wybierać tylko jednego atrakcyjnego benefitu ale, żewszystkie elementy (najkrótszy kontrakt, niska cena za minutę itelefon za 1zł) możesz znaleźć w jednej ofercie.
Kampania potrwa półtora miesiąca i będzie miała miejsce wtelewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN), prasie (m.in. Fakt, SuperExpress, Gazeta Wyborcza, Angora, Auto Świat, Gala), radiu i nanośnikach outdoorowych.
Odsłonę ambientową będzie można zobaczyć m.in. na basenach ifitnessach.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyZenithOptimedia.
Timing i nośniki: TV, outdoor, prasa , radio, ambient, start 15maja 2009
Informacje o autorach: Jan Zielecki (art. director), Michael LarsWhite (copywriter), Jakub Korolczuk (creative director) orazRyszard Sroka (creative directors),
przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz , MonikaMierzejewska
przedstawiciel Agencji: Anna Pańczyk (managing director), KatarzynaBorucka (account supervisor), Ewa Przytulska (accountexecutive)
Strategic planner : Adam Śmiłowski (strategic director), MajaŁazowska (strategic planner)
Producent: Dorota Sieradzka (head of TV and Photo Production)
Studio produkcyjne: Easy Hell Productions
Reżyser: Sune Maroni oraz Nic Osborne
Dom mediowy: ZenithOptimediaGroup
Wprowadzona w Play taryfa o nazwie MIXtura pozwala klientomwybrać stawkę comiesięcznego doładowania (10, 20, 30 lub 50 zł)oraz długość trwania umowy (30 lub 40 miesięcy). W ofercieobowiązują stawki do wszystkich sieci: 39 gr. za minutę połączeniaoraz 18 gr. za SMS lub MMS, a także dodatkowe 30-dniowe pakiety: 50minut za 5 zł w Play i na numery stacjonarne oraz 100 SMSów za 5 złdo wszystkich sieci. Ponadto MIXtura oferuje telefony multimedialneza 1 zł oraz dodatkową usługę "zbieraj minuty", w której - poaktywowaniu za 5 zł - za każde 2 minuty połączeń przychodzących zinnych sieci klienci otrzymują po 1 minucie na połączeniawychodzące do wszystkich sieci.
Osoba korzystająca z taryfy w każdej chwili może z niejzrezygnować, realizując doładowania pozostałe do planowego końcaumowy. MIXtura obowiązuje w Play od 15 maja.
Dołącz do dyskusji: Play rusza z kampanią reklamową oferty Play MIXtura (wideo)