Plotek przed Plejadą i Pomponikiem, duży spadek Jastrzabpost.pl
Wśród witryn o tematyce show-biznesowej liderem zasięgowym pozostaje Plotek, wyprzedza pod tym względem Plejadę i Pomponika. Na Pudelku odwiedzający spędza średnio nieco ponad pół godziny, miesiąc do miesiąca wzrosły wyniki Światgwiazd.pl, a największy spadek zanotował Jastrzabpost.pl.
Plotka, należącego do Agory, w kwietniu br. odwiedziło 7,27 mln internautów, zapewniając 24,5 proc. zasięgu i spędzając średnio po 8 minut i 14 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) w przeglądarkowej wersji zanotowała 6,35 mln użytkowników, 21,41 proc. zasięgu oraz 12 minut i 20 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Pomponik (Grupa Interia-Polsat) - 6,19 mln internautów, 20,87 proc. zasięgu oraz 9 minut i 55 sekund średniego czasu.
Najwięcej czasu odwiedzający spędzają na Pudelku (Grupa Wirtualna Polska). W kwietniu każdy z 5,89 mln użytkowników (19,85 proc. zasięgu) korzystał z witryny średnio przez 31 minut i 2 sekundy.
Do Wirtualnej Polski należą jeszcze dwie witryny z rankingu. Sekcja show-biznesowa o2.pl miała 4,89 mln użytkowników, 16,47 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 32 sekundy przeciętnego czasu korzystania, Jastrząbpost.pl, którego wydawcę WP przejęła pod koniec ub.r. - 2,89 mln użytkowników, 9,73 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 12 sekund średniego czasu.
Na portalu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) dział o show-biznesie przyciągnął 4,47 mln internautów (15,09 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 6 minut i 2 sekundy, a na portalu Radia ZET (Eurozet) analogiczna sekcja miała 4,14 mln użytkowników, 13,96 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 20 sekund średniego czasu korzystania.
Światgwiazd.pl (Iberion) zanotował 3,68 mln odwiedzających, 12,4 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 41 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Party.pl (Burda Media Polska) - 2,88 mln użytkowników, 9,72 proc. zasięgu oraz 3 minuty i sekundę przeciętnego czasu.
Miesiąc do miesiąca prawie wszystkie witryny zanotowały spadki wyników, zwłaszcza liczby użytkowników. W sekcji show-biznesowej o2.pl ubyło 1,19 mln internautów (19,6 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o minutę i 9 sekund (24,5 proc.). Analogiczny dział na Fakt.pl stracił 1,09 mln odwiedzających (19,6 proc.) i 20 sekund przeciętnego czasu korzystania (5,2 proc.), a na portalu Radia ZET - 645,7 tys. użytkowników (13,5 proc.) i 17 sekund średniego czasu (10,8 proc.).
Pomponik zanotował spadek o 920 tys. internautów (12,9 proc.) oraz minutę i 59 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez każdego (16,7 proc.), a Pudelek.pl - o 618,5 tys. użytkowników (9,5 proc.) i 25 sekund (1,3 proc.).
Plotek stracił 985,1 tys. odwiedzających (11,9 proc.), a Plejada.pl - 256,9 tys. (3,9 proc.). Przy czym w pierwszej witrynie średni czas spędzony przez internautę wydłużył się o 15 sekund (3,1 proc.), a w drugiej o 20 sekund (2,8 proc.).
Na Jastrząbpost.pl liczba internautów zmalała o 819,5 tys. (22,1 proc.), a średni czas spędzony przez każdego o 35 sekund (15,4 proc.). Party.pl zanotowało zaś spadek o 513,9 tys. użytkowników (15,1 proc.) i 16 sekund średniego czasu korzystania (8,1 proc.).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Nieznacznie poprawiła się natomiast odwiedzalność Światgwiazd.pl: serwis zyskał 157,9 tys. odwiedzających (4,5 proc.) oraz 17 sekund przeciętnego czasu korzystania (8,3 proc.).
Dołącz do dyskusji: Plotek przed Plejadą i Pomponikiem, duży spadek Jastrzabpost.pl
Niestety to plaga całych internetów. Tak to jest jak się zatrudnia małosprytnych za najniższą krajową i każe im wrzucać kilkanaście "newsów" dziennie.