Podniebna kampania AHA dla Austrian
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową AHA dla austriackich linii lotniczych Austrian Airlines
Równolegle toczyć się będą działania w prasie oraz Interencie.
Przez Wiedeń do Europy Zachodniej - to główne hasło kampanii Austrian Airlines, która potrwa do 10 września. Działania reklamowe mają na celu promocję i rozpowszechnienie informacji na temat niższych cen biletów na przeloty Austrian Airlines do miast Europy Zachodniej przez Wiedeń.
Kampania skierowana jest do mieszkańców dużych miast, którzy podróżując wybierają samolot, jako środek transportu. Oferta promowana w ramach kampanii jest propozycją turystyczną, przeznaczoną dla pasażerów lotów wycieczkowych, a nie biznesowych.
Motywy prasowe ukazały się w dziennikach ogólnopolskich oraz lokalnych, w największych miastach Polski (m.in. Co jest grane - Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Polski, Dziennik Zachodni, Głos Wielkopolski). Równocześnie toczyć się będą działania w Internecie. Reklamy Austrian Airlines- toplayery oraz pop-undery - pojawią się na typowych portalach turystycznych oraz finansowych (m.in. Onet Turystyka, Travel Planet, Expander).
"Jesteśmy po to, by niebo uśmiechało się do naszych klientów" - mówi Robert Stainoch, Country Manager Poland, Austrian Airlines. "Nasze linie powstały, by cieszyć pasażerów i każdą ich podróż uczynić jak najbardziej radosną. Teraz oferujemy klientom ten sam wysoki standard za niższą cenę" - dodaje Stainoch. Przedstawiciele Austrian deklarują, że standardy jakości przyjęte przez ich korporację są jednymi z najwyższych na świecie. Wypracowana przez 50 lat formuła linii lotniczych bezpiecznych i przyjaznych dla klienta pozwoliła na trwałe zaistnienie w świadomości konsumentów właśnie w takim charakterze. Marka Austrian Airlines ma być żywa, naturalna i harmonijna.
Od momentu rozpoczęcia transportu lotniczego w 1958 roku Austrian Airlines kładły szczególną wagę na połączenia lotnicze do Europy Wschodniej oraz pozycjonowały Wiedeń, jako główny port lotniczy łączący Wschód i Zachód. W ubiegłych latach pozycja ta była nadal umacniana, tak że obecnie Grupa Austrian Airlines jest uważana za lidera rynku w tym obszarze gospodarczym, który dzięki rozszerzeniu Unii Europejskiej jest szczególnie interesujący.
Warszawa była pierwszym portem docelowym w Europie Wschodniej - już w pierwszym roku działalności, dokładnie 17 października 1958 roku, została uwzględniona w sieci połączeń lotniczych. Moskwa, Bukareszt, Belgrad i Sofia były następne - w 1959 roku. Do 1989 roku Austrian były jedyną zachodnioeuropejską linią lotniczą, która prowadziła loty rejsowe do wszystkich stolic wschodnioeuropejskich, z wyjątkiem Tirany. Były to wtedy Belgrad, Budapeszt, Bukareszt, Moskwa, Praga, Sofia i Warszawa. Ponadto istniały już wtedy połączenia także z Zagrzebiem. W letnim rozkładzie lotów 2004 Austrian Airlines latają w sumie do 39 miast w Europie Środkowej i Wschodniej oraz w państwach WNP.
Już na długo przed przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej Austrian Airlines we współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT zoptymalizowały ofertę lotów pomiędzy Polską i Austrią. W Polsce oprócz połączeń do Warszawy, istnieją również od 1994 roku połączenia do turystycznie i gospodarczo w takim samym stopniu interesującego - Krakowa oraz od 2002 roku do Poznania.
Z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT zawarto obowiązującą na wszystkich trasach między Polską a Austrią umowę code-share, która obejmuje w sumie 55 lotów tygodniowo. Pomiędzy Warszawą a Wiedniem i vice versa istnieje pięć lotów rejsowych dziennie, z i do Krakowa dwa loty dziennie, a do Poznania sześć połączeń tygodniowo.
Dołącz do dyskusji: Podniebna kampania AHA dla Austrian