Pogodoodporni 2006
Już w najbliższą niedzielę agencja Great Open House wraz z Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Mielnie przeprowadzi event promocyjny 'Pogodoodporni 2006'.
W niedzielę, 29 stycznia br., już po raz trzeci na mieleńskiej plaży odbędzie się Międzynarodowy Zlot Morsów. W tym roku oficjalnym patronem imprezy został Actimel, a imprezę zatytułowano „Pogodoodporni 2006”.
Actimel zaangażował się w tę lokalną inicjatywę nie bez powodu. Tak jak Morsy w swojej idei, ma na celu naturalne wzmacnianie odporności organizmu - czytamy w komunikacie.
W zimowej kąpieli w Bałtyku weźmie udział kilkaset osób z kraju i zagranicy. Impreza, którą poprowadzi Tomasz Zubilewicz, rozpocznie się o godzinie 11.30, a sama kąpiel tradycyjnie przewidziana została na godzinę 12.00.
„Zimowe szaleństwa w Bałtyku zyskują coraz większą rzeszę fanów. W pierwszym zlocie udział wzięły 122 osoby, w drugim ponad 300. W tym roku spodziewamy się przybycia nawet 500 Morsów” – mówi Mieszko Elas, Account Executive w Great Open House. „Podoba się to również publiczności. Przy sprzyjającej aurze planujemy zebrać na mieleńskiej plaży nawet 5000 osób” – dodaje.
Dla uczestników zlotu przewidziano wiele nagród w tym dla najstarszego i najmłodszego Morsa. Dla publiczności również przygotowano mnóstwo atrakcji i konkursów, m.in. darmowe porcje Actimela dla każdego kibica.
„Pogodoodporni 2006” jest największą tego typu imprezą organizowaną w Polsce. Agencja Great Open House na życzenie Actimela wsparła organizacyjnie Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielnie, który zapoczątkował tę lokalną inicjatywę. Poza tym Great Open House odpowiada za przygotowanie projektu, kreację, przygotowanie od strony graficznej i uruchomienie strony www.pogodoodporni.pl oraz przeprowadzenie akcji.
Dołącz do dyskusji: Pogodoodporni 2006