"Pogromcy mitów reklamy online" - IAB Polska prezentuje działanie reklamy w internecie (wideo)
Grupa robocza Brand Advertising Online działająca w ramach IAB Polska stworzyła cykl filmów "Pogromcy mitów reklamy online", mających na celu zaprezentować działanie reklamy w internecie i rozliczyć się z mitami na jej temat.
Cykl filmów przygotowany przez grupę roboczą Brand Advertising Online ma pokazywać jakie błędy może popełniać początkujący e-marketer oraz na co musi zwrócić uwagę by nie popełniać ich ponownie.
Bohaterem filmów jest pan Zenek, przedsiębiorca rozpoczynający - w dość nieudolny sposób - promocję swojego produktu w internecie. Każda jego wątpliwość zostaje rozwiana dzięki interwencji eksperta. Dowiadujemy się m.in. jak ważne jest sprecyzowanie grupy docelowej, celu kampanii oraz dopasowanie przekazu.
Pierwszy z cyklu filmów "Pogromcy mitów reklamy online" można obejrzeć poniżej, a kolejne będzie można znaleźć na internetowej witrynie IAB Polska i kanale youtub'owym IAB Polska.
Dołącz do dyskusji: "Pogromcy mitów reklamy online" - IAB Polska prezentuje działanie reklamy w internecie (wideo)