„Pokaż jaką bestią jesteś” w promocji Big King XXL
W internecie pod hasłem „Pokaż jaką bestią jesteś” rusza kampania promująca zestawy Big King XXL w restauracjach Burger King. Akcja obejmuje specjalny serwis nakarmbestie.com.pl oraz fanpage na Facebooku.
W startującej właśnie kampanii zestawów Big King XXL i Big King XXL Chilli Cheese należy na stronie nakarmbestie.com.pl wypełnić formularz i załączyć zdjęcie będące odpowiedzią na zadanie konkursowe: „Pokaż jaką bestią jesteś”. Do wygrania są vouchery do studiów tatuażu. Ponadto na portalu Facebook w ramach powstającego fanpage’a tych zestawów stworzona zostanie aplikacja do umieszczania zdjęć tatuaży. Dziesięć osób, których fotografie zdobędą najwięcej pozytywnych głosów („lubię to”), otrzyma zaproszenia na tegoroczny Heineken Open’er Festival. Fanpage umożliwi również wymianę informacji o tatuażach i poszukiwanie inspiracji do tworzenia nowych wzorów. Natomiast klienci restauracji Burger King, którzy w trakcie składania zamówienia na zestaw Big King XXL wydadzą z siebie ryk godny prawdziwej bestii lub pokażą swój tatuaż, otrzymają za darmo powiększenie kupowanego zestawu.
Za koncepcję kreatywną i prowadzenie kampanii oraz przygotowanie strony nakarmbestie.com.pl odpowiada agencja FireFly Creation, aplikację na Facebookowym fanpage’u marki stworzyła i prowadzi w nim konkurs agencja brand karma, a działania public relations realizuje agencja Solski Burson-Marsteller. Promocja została zaplanowana do 3 maja.
Dołącz do dyskusji: „Pokaż jaką bestią jesteś” w promocji Big King XXL