'Pokaż stajla' - zachęca Kinder Maxi (wideo)
Pod hasłem "Pokaż stajla" prowadzona jest internetowa promocja Kinder Maxi skierowana do młodzieży. Akcję wspiera telewizyjno-prasowa kampania reklamowa.
Akcja promocyjna "Pokaż stajla" rozpoczęła się od fotografowania przez teamy Kinder Maxi młodych ludzi na ulicach dużych miast. Zdjęcia umieszczono na stronie www.maxistajl.pl, gdzie internauci oglądają, komentują i oceniają styl sfotografowanych osób, decydując w ten sposób o przyznaniu nagród.
Ponadto w serwisie znajdują się kreacje na sezon jesień/zima 2008 przygotowane przez znanych stylistów: Tomasza Jacykowa, Joannę Horodyńską, Macieja Spadłę i Kasjopeę Michorowską. W ramach konkursu "Stylizacje" internauci mogą z dostępnych na stronie części garderoby zaprojektować strój dla chłopaka lub dziewczyny, a autorzy najlepszych prac zostaną nagrodzeni.
Internetowym akcjom promocyjnym Kinder Maxi towarzyszy kampania reklamowa tej marki obejmująca prasę shoppingową i młodzieżową (Joy, Avanti, Cosmopolitan, Cogito, Bravo, Dziewczyna, Newsweek, Twist, Laif, Eurostudent, Logo, Hiro) oraz telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 7).
Kreację - zaplanowanej do 20 lutego akcji - przygotowała agencja reklamowa Kid&Young, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: 'Pokaż stajla' - zachęca Kinder Maxi (wideo)