„Policjantki i policjanci” hitem TV4. Ogromny wzrost widowni i wygrana z TVP2
Trzeci sezon docu-crime „Policjantki i policjanci” oglądało jesienią br. w TV4 o 640 tys. osób więcej niż emitowaną rok temu pierwszą serię produkcji. W czasie nadawania serialu Czwórka nie tylko znokautowała TV Puls i TVN7, ale wygrała też z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 5 mln zł.
Średnia widownia trzeciej edycji serialu „Policjantki i policjanci” wyniosła 1,45 mln osób. Przełożyło się to na 10,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja na antenie Czwórki pokazywana była od poniedziałku do czwartku o godz. 19.00 w okresie od 31 sierpnia br. do 26 listopada br.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 23 listopada br. Oglądało go 1,89 mln osób.
| Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR% |
23-11-2015 | 1 889 418 | 12,10% |
09-11-2015 | 1 813 398 | 11,53% |
04-11-2015 | 1 747 869 | 11,22% |
Dla porównania, średnia widownia pierwszego sezonu produkcji, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 817 tys. osób. Przełożyło się to odpowiednio na 5,49 proc. i 6,15 proc. udziału w rynku.
W czasie emisji „Policjantek i policjantów” TV4 bezkonkurencyjnie wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami w rynku. Słabsze wyniki odnotowały: TV Puls („Pingwiny z Madagaskaru”; 1,76 proc.) i TVN7 („Dr. House”; 1,33 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Kryminalna produkcja miała też zdecydowanie lepsze wyniki oglądalności niż TVP2, której udział w paśmie emisji „Policjantek i policjantów” wyniósł 6,6 proc. Dwójka w tym czasie nadawała teleturniej „Jeden z dziesięciu” i powtórki „Barw szczęścia”.
| Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TV4 - Policjantki i policjanci | 1 454 495 | 10,08% | 10,16% |
TVP2 | 952 685 | 6,60% | 5,11% |
TV Puls | 254 017 | 1,76% | 2,42% |
TVN7 | 192 552 | 1,33% | 2,27% |
Wpływy reklamowe Czwórki z emisji serialu wyniosły 5,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Policjantki i policjanci” to serial docu-crime opowiadający o życiu i pracy czwórki policjantów z wydziału prewencji. Jego producentem wykonawczym jest ATM Grupa. Kolejny sezon produkcji widzowie TV4 zobaczą wiosną przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: „Policjantki i policjanci” hitem TV4. Ogromny wzrost widowni i wygrana z TVP2