SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Polityka" ma 20 tysięcy cyfrowych prenumeratorów

Wydawnictwo Polityka Spółdzielnia Pracy ma już 20 tys. prenumeratorów cyfrowej subskrypcji "Polityki".

Dostęp cyfrowy do treści tworzonych przez wydawnictwo „Polityka” składa się na zintegrowane treści z cotygodniowych wydań papierowych „Polityki”, czasopism, serwisu Polityka.pl oraz blogów. Umożliwia też korzystanie z treści audio w postaci kilkunastu udźwiękowionych tekstów z numeru oraz redakcyjnych podcastów.

- „Polityka” od wielu już lat konsekwentnie budowała swoją obecność w obszarze cyfrowym. Jako jeden z pierwszych tytułów prasowych w Polsce weszliśmy w dystrybucję e-wydań, jesteśmy jednym z niewielu polskich tytułów dostępnych w Amazonie na czytnik Kindle, byliśmy pierwszym tygodnikiem, który uruchomił wydanie na iPada. Konsekwentnie rozwijany od kilku lat model subskrypcji cyfrowej „Polityki” okazał się bardzo wygodnym rozwiązaniem dla części naszych czytelników w czasach pandemii - podkreśla Piotr Zmelonek, dyrektor wydawniczy „Polityki”.

Według Łukasza Lipińskiego, zastępcy redaktora naczelnego „Polityki” i szefa serwisu Polityka.pl wzrost liczby czytelników i prenumeratorów pokazuje „jak wielu Polaków w trudnych czasach sięga po zaufane źródła informacji”. - W ciągu roku dużo zmieniliśmy w serwisie internetowym „Polityki”. Dziś to miejsce, w którym codziennie można znaleźć nowe, aktualne treści przygotowywane przez nasz zespół – zarówno teksty pisane do tygodnika, jak i materiały przygotowywane specjalnie dla czytelników internetowych, w tym newslettery i podkasty. Nie pompujemy sztucznie zasięgów, nie publikujemy klikaczy, nie zalewamy czytelników reklamami – stawiamy na jakościowe dziennikarstwo, pogłębione artykuły i świetnych autorów. Serwis od ponad roku ma również zmieniony, nowoczesny i funkcjonalny layout - stwierdza Lipiński.

Cena w prenumeracie "standard" wynosi 19,99 zł miesięcznie, 79 zł na 3 miesiące lub 299 zł na 14 miesięcy. W opcji "premium" to odpowiednio 29,99 zł, 109 zł na 3 miesiące lub 399 zł na 14 miesięcy.

„Polityka” (Polityka) w maju 2020 roku zanotowała średnią sprzedaż ogółem na poziomie 90 089 egz. Było to o 4,01 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: "Polityka" ma 20 tysięcy cyfrowych prenumeratorów

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
4U
Czyli razem z papierowymi mają 110 tysięcy. Ładny wynik i pozycja nr 1 wśród tygodników.
Ciekawe kiedy inne gazety i czasopisma pochwalą się liczbą cyfrowych subskrybentów.
0 0
odpowiedź
User
Majka
Czyli razem z papierowymi mają 110 tysięcy. Ładny wynik i pozycja nr 1 wśród tygodników.
Ciekawe kiedy inne gazety i czasopisma pochwalą się liczbą cyfrowych subskrybentów.

Nie da się dodawać subskrybentów papierowych i elektronicznych. Można policzyć jedynie łączny dochód albo dochód na subskrybenta. Ponadto subskrybcja elektroniczna i papierowa może się nakładać.
0 0
odpowiedź
User
anton
Czyli razem z papierowymi mają 110 tysięcy. Ładny wynik i pozycja nr 1 wśród tygodników.
Ciekawe kiedy inne gazety i czasopisma pochwalą się liczbą cyfrowych subskrybentów.

Nie da się dodawać subskrybentów papierowych i elektronicznych. Można policzyć jedynie łączny dochód albo dochód na subskrybenta. Ponadto subskrybcja elektroniczna i papierowa może się nakładać.


A jak, przepraszam, ma się nakładać subskrypcja papierowa i elektroniczna? Ktoś kupuje wersję elektroniczną a potem jeszcze papierową? Bez jaj.
0 0
odpowiedź