SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polki nie okazały się przebojowe

W miniony weekend zadebiutowały trzy nowe programy rozrywkowe Telewizji Polskiej. Ilu widzów zainteresowały?

W sobotę o godz. 20.55 TVP2 nadała pierwszy odcinek show „Przebojowe Polki”. Zmagania pań w studiu nie cieszyły się jednak dużą popularnością. Program obejrzało bowiem raptem 1,48 mln widzów, a udziały Dwójki w czasie emisji wyniosły 9,01 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Z takimi wynikami publiczny kanał został daleko w tyle z konkurencją. Prym w tym paśmie wiódł Polsat, nadający „Jak Oni śpiewają”, którego widownia wyniosła ponad 5,3 mln, a drugą i trzecią lokatę zajęły TVP1 i TVN.
 


Wszyscy 4+

Data
AMRAMR %SHR %
10-03-2007PRZEBOJOWE POLKI - TVP21 485 0014,13%9,01%

Polsat5 328 54614,81%32,32%

TVP14 062 23111,29%24,64%

TVN3 162 6638,79%19,18%

Znacznie lepszy wynik zanotował inny Dwójkowy debiutant – program rozrywkowy „Smaczne Go”, który w sobotnie popołudnie o godz. 15.00 przeciągnął przed ekrany więcej niż co czwartego telewidza. W sumie kulinarne rozgrywki obejrzało 2,38 mln osób, co dało nadającej show Dwójce pozycję lidera pasma, przed Jedynką, TVN i wyjątkowo słabym o tej porze Polsatem, który emitował wtedy m.in. inny kulinarny show - amerykański „Hell’s Kitchen”.
 

Wszyscy 4+

Data
AMRAMR %SHR %
10-03-2007SMACZNE GO! - TVP22 379 4416,61%26,96%

TVP11 538 1704,28%17,43%

TVN1 480 9374,12%16,78%

Polsat725 0002,02%8,21%

Najlepszy wynik spośród trzech weekendowych nowości zanotował natomiast niedzielny program Jedynki „Rodzina jak z nut”, który tuż po „Teleexpressie” zgromadził przed odbiornikami ponad 4 mln widzów, a jego udziały wyniosły 29,16 proc. W czasie emisji widowiska z rywalizującymi muzykalnymi rodzinami, TVP1 była oczywiście liderem pasma, wyprzedzając TVP2, Polsat i TVN.
 


Wszyscy 4+

Data
AMRAMR %SHR %
11-03-2007RODZINA JAK Z NUT - TVP14 068 98611,31%29,16%

TVP22 577 7347,16%18,47%

Polsat2 353 0636,54%16,86%

TVN1 306 2033,63%9,36%
Wszystkie trzy nowości TVP gorzej niż u ogółu oglądających telewizję radziły sobie w grupie widzów w wieku 16-49 lat. Tutaj „Rodzina jak z nut” zanotowała udziały na poziomie 25,56 proc., „Smaczne Go” - 23,08 proc., zaś „Przebojowe Polki” osiągnęły jedynie 5,82 proc. udziału.
 


16 - 49

Data
AMRAMR %SHR %
10-03-2007PRZEBOJOWE POLKI443 3342,34%5,82%
10-03-2007SMACZNE GO!815 5524,31%23,08%
11-03-2007RODZINA JAK Z NUT1 587 3418,39%25,56%

Dołącz do dyskusji: Polki nie okazały się przebojowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl