Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
W sobotę o godz. 20.55 TVP2 nadała pierwszy odcinek show „Przebojowe Polki”. Zmagania pań w studiu nie cieszyły się jednak dużą popularnością. Program obejrzało bowiem raptem 1,48 mln widzów, a udziały Dwójki w czasie emisji wyniosły 9,01 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Z takimi wynikami publiczny kanał został daleko w tyle z konkurencją. Prym w tym paśmie wiódł Polsat, nadający „Jak Oni śpiewają”, którego widownia wyniosła ponad 5,3 mln, a drugą i trzecią lokatę zajęły TVP1 i TVN.
|
| Wszyscy 4+ |
|
|
Data |
| AMR | AMR % | SHR % |
10-03-2007 | PRZEBOJOWE POLKI - TVP2 | 1 485 001 | 4,13% | 9,01% |
| Polsat | 5 328 546 | 14,81% | 32,32% |
| TVP1 | 4 062 231 | 11,29% | 24,64% |
| TVN | 3 162 663 | 8,79% | 19,18% |
Znacznie lepszy wynik zanotował inny Dwójkowy debiutant – program rozrywkowy „Smaczne Go”, który w sobotnie popołudnie o godz. 15.00 przeciągnął przed ekrany więcej niż co czwartego telewidza. W sumie kulinarne rozgrywki obejrzało 2,38 mln osób, co dało nadającej show Dwójce pozycję lidera pasma, przed Jedynką, TVN i wyjątkowo słabym o tej porze Polsatem, który emitował wtedy m.in. inny kulinarny show - amerykański „Hell’s Kitchen”.
|
| Wszyscy 4+ |
|
|
Data |
| AMR | AMR % | SHR % |
10-03-2007 | SMACZNE GO! - TVP2 | 2 379 441 | 6,61% | 26,96% |
| TVP1 | 1 538 170 | 4,28% | 17,43% |
| TVN | 1 480 937 | 4,12% | 16,78% |
| Polsat | 725 000 | 2,02% | 8,21% |
Najlepszy wynik spośród trzech weekendowych nowości zanotował natomiast niedzielny program Jedynki „Rodzina jak z nut”, który tuż po „Teleexpressie” zgromadził przed odbiornikami ponad 4 mln widzów, a jego udziały wyniosły 29,16 proc. W czasie emisji widowiska z rywalizującymi muzykalnymi rodzinami, TVP1 była oczywiście liderem pasma, wyprzedzając TVP2, Polsat i TVN.
|
| Wszyscy 4+ |
|
|
Data |
| AMR | AMR % | SHR % |
11-03-2007 | RODZINA JAK Z NUT - TVP1 | 4 068 986 | 11,31% | 29,16% |
| TVP2 | 2 577 734 | 7,16% | 18,47% |
| Polsat | 2 353 063 | 6,54% | 16,86% |
| TVN | 1 306 203 | 3,63% | 9,36% |
Wszystkie trzy nowości TVP gorzej niż u ogółu oglądających telewizję radziły sobie w grupie widzów w wieku 16-49 lat. Tutaj „Rodzina jak z nut” zanotowała udziały na poziomie 25,56 proc., „Smaczne Go” - 23,08 proc., zaś „Przebojowe Polki” osiągnęły jedynie 5,82 proc. udziału.
|
| 16 - 49 |
|
|
Data |
| AMR | AMR % | SHR % |
10-03-2007 | PRZEBOJOWE POLKI | 443 334 | 2,34% | 5,82% |
10-03-2007 | SMACZNE GO! | 815 552 | 4,31% | 23,08% |
11-03-2007 | RODZINA JAK Z NUT | 1 587 341 | 8,39% | 25,56% |
Dołącz do dyskusji: Polki nie okazały się przebojowe