Polo TV zwiększa przewagę nad Eską TV, Vox Music TV o 67 proc. do góry
We wrześniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał 4fun Dance & Fit.
Udział naziemnego kanału Polo TV we wrześniu 2015 roku wyniósł 0,77 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 18,46 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 23,64 proc. do 0,42 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego średni udział we wrześniu br. uplasował się na poziomie 0,16 proc. po spadku o 11,11 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która rok wcześniej była piąta. Jej udział wzrósł o 18,18 proc. do poziomu 0,13 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 66,67 proc., pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,05 proc. (kanał ten awansował z miejsca 11. na 8.).
Największy spadek, wynoszący 80 proc., zanotował kanał 4fun Fit & Dance, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,01 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 9. na 14. Do 24 czerwca br. stacja nadawała pod nazwą TV Disco.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
wrzesień 2015 |
wrzesień 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
47 127 |
0,77% |
38 289 |
0,65% |
Eska TV |
25 795 |
0,42% |
32 537 |
0,55% |
4FUN.TV |
9 968 |
0,16% |
10 797 |
0,18% |
Disco Polo Music |
8 066 |
0,13% |
6 634 |
0,11% |
VIVA Polska |
6 420 |
0,10% |
7 347 |
0,12% |
Kino Polska Muzyka |
3 319 |
0,05% |
3 584 |
0,06% |
Stars.tv |
2 852 |
0,05% |
4 048 |
0,07% |
Vox Music TV |
2 798 |
0,05% |
1 919 |
0,03% |
ITV |
2 540 |
0,04% |
5 982 |
0,10% |
Power TV |
1 847 |
0,03% |
1 615 |
0,03% |
VH 1 |
1 208 |
0,02% |
1 854 |
0,03% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
1 127 |
0,02% |
2 368 |
0,04% |
Muzo.tv |
993 |
0,02% |
145 |
0,00% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
903 |
0,01% |
2 694 |
0,05% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat we wrześniu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 16,49 proc., wyniósł 1,13 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (0,73 proc. udziału, w dół o 21,51 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,31 proc.; spadek o 3,13 proc.).
Największym wzrostem (o 50 proc. do 0,09 proc.) pochwalić się mogła tutaj stacja Vox Music TV. Z kolei najwięcej (64,71 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik spadł do 0,06 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|||
wrzesień 2015 |
wrzesień 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
28 095 |
1,13% |
22 840 |
0,97% |
Eska TV |
18 004 |
0,73% |
21 854 |
0,93% |
4FUN.TV |
7 727 |
0,31% |
7 422 |
0,32% |
Disco Polo Music |
5 368 |
0,22% |
4 264 |
0,18% |
VIVA Polska |
4 798 |
0,19% |
4 810 |
0,20% |
Vox Music TV |
2 339 |
0,09% |
1 371 |
0,06% |
Kino Polska Muzyka |
2 289 |
0,09% |
2 645 |
0,11% |
Stars.tv |
2 040 |
0,08% |
2 824 |
0,12% |
ITV |
1 520 |
0,06% |
4 008 |
0,17% |
Power TV |
1 436 |
0,06% |
1 443 |
0,06% |
VH 1 |
930 |
0,04% |
1 434 |
0,06% |
Muzo.tv |
855 |
0,03% |
101 |
0,00% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
762 |
0,03% |
1 572 |
0,07% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
682 |
0,03% |
1 647 |
0,07% |
Dołącz do dyskusji: Polo TV zwiększa przewagę nad Eską TV, Vox Music TV o 67 proc. do góry
Tak, Rumunia :)