Polsat liderem tygodnia, TVP2 wyprzedziła TVP1 w grupie komercyjnej
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 13 do 19 kwietnia 2015 roku zwiększył się o 0,51 pkt. proc. do 12,77 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmalał o 0,30 pkt. proc. i wyniósł 11,88 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,34 proc., po wzroście o 0,35 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,98 proc.; do góry o 0,22 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,52 proc.; + 0,04 pkt. proc.), TTV (1,46 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,21 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TV6 (1,20 proc.; + 0,19 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,02 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Nickelodeon (0,85 proc.; + 0,07 pkt. proc.) i ATM Rozrywka (0,81 proc.; + 0,12 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 06.04 - 12.04.2015 r. | 13.04 - 19.04.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 829 306 | 12,26% | 848 690 | 12,77% |
2 | TVP1 | 823 462 | 12,18% | 790 072 | 11,88% |
3 | TVN | 743 122 | 10,99% | 753 979 | 11,34% |
4 | TVP2 | 592 359 | 8,76% | 596 921 | 8,98% |
5 | TVN7 | 235 191 | 3,48% | 233 981 | 3,52% |
6 | TV4 | 210 038 | 3,11% | 205 263 | 3,09% |
7 | TV PULS | 208 383 | 3,08% | 199 395 | 3,00% |
8 | TVP INFO | 211 546 | 3,13% | 187 106 | 2,81% |
9 | TVN24 | 190 844 | 2,82% | 185 192 | 2,79% |
10 | Puls 2 | 102 942 | 1,52% | 99 155 | 1,49% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 87 610 | 1,30% | 97 318 | 1,46% |
12 | Polsat2 | 114 785 | 1,70% | 89 668 | 1,35% |
13 | TVP Seriale | 87 013 | 1,29% | 84 873 | 1,28% |
14 | TVP Rozrywka | 75 486 | 1,12% | 80 725 | 1,21% |
15 | TV6 | 68 193 | 1,01% | 79 863 | 1,20% |
16 | TVP Regionalna | 63 833 | 0,94% | 67 590 | 1,02% |
17 | Polsat News | 58 256 | 0,86% | 63 647 | 0,96% |
18 | Stopklatka | 64 964 | 0,96% | 56 681 | 0,85% |
19 | Nickelodeon | 52 799 | 0,78% | 56 635 | 0,85% |
20 | ATM Rozrywka | 46 926 | 0,69% | 54 125 | 0,81% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,69 pkt. proc. do 14,53 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,08 pkt. proc. do 12,95 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Dwójki, która awansowała z miejsca czwartego - udział tej stacji, po wzroście o 0,10 proc., wyniósł 7,96 proc. Z kolei na czwartą lokatę spadła Jedynka (w dół o 0,43 pkt. proc. do 7,81 proc.).
Wszyscy 16-49 | 06.04 - 12.04.2015 r. | 13.04 - 19.04.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 376 913 | 13,84% | 380 878 | 14,53% |
2 | TVN | 350 682 | 12,87% | 339 463 | 12,95% |
3 | TVP2 | 214 221 | 7,86% | 208 610 | 7,96% |
4 | TVP1 | 224 494 | 8,24% | 204 757 | 7,81% |
5 | TV PULS | 104 566 | 3,84% | 97 054 | 3,70% |
6 | TVN7 | 99 078 | 3,64% | 93 487 | 3,57% |
7 | TV4 | 94 746 | 3,48% | 92 331 | 3,52% |
8 | TVN24 | 65 371 | 2,40% | 60 292 | 2,30% |
9 | TTV - Twoja Telewizja | 42 992 | 1,58% | 43 909 | 1,68% |
10 | Puls 2 | 45 286 | 1,66% | 43 792 | 1,67% |
11 | TV6 | 33 426 | 1,23% | 37 886 | 1,45% |
12 | TVP Seriale | 37 133 | 1,36% | 37 599 | 1,43% |
13 | Polsat2 | 45 416 | 1,67% | 33 751 | 1,29% |
14 | TVP INFO | 37 295 | 1,37% | 31 913 | 1,22% |
15 | Polo TV | 29 588 | 1,09% | 31 158 | 1,19% |
16 | TVP Rozrywka | 28 306 | 1,04% | 30 240 | 1,15% |
17 | Stopklatka | 28 972 | 1,06% | 24 458 | 0,93% |
18 | ATM Rozrywka | 20 977 | 0,77% | 23 781 | 0,91% |
19 | TVN Style | 27 309 | 1,00% | 23 661 | 0,90% |
20 | Eska TV | 25 319 | 0,93% | 22 487 | 0,86% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Polsat liderem tygodnia, TVP2 wyprzedziła TVP1 w grupie komercyjnej