SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat: „Moment prawdy” liderem pasma

Drugą edycję programu „Moment prawdy” ogląda średnio 2,24 mln widzów, zapewniając telewizji Polsat, emitującej format, pozycję lidera rynku. Przed rokiem w tym paśmie stacja gromadziła mniej o 600 tys. osób.

Średni udział w rynku po trzech odcinkach nowego sezonu wynosi 20,09 proc. w grupie 4+ i 21,95 w komercyjnej grupie docelowej- wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem stacja miała w tym paśmie (czwartki 22.00 - 23.00) odpowiednio 13,48 proc. i 14,58 proc. udziału w rynku (4+i 16-49).
 

Data AMR SHR % SHR % (16-49)
25-02-2010 2357366 20,75% 22,40%
04-03-2010 2033598 18,25% 20,30%
11-03-2010 2333112 21,27% 23,13%
średnio 2241480 20,09% 21,95%
Średnio 2009 1635906 13,84% 14,69%


Polsat jest w trakcie emisji „Momentu prawdy” liderem pasma w obu grupach (4+ i 16-49). Druga pozycja z 2,06 mln widzów i 18,38 proc. udziału przypada TVN, zaś trzecia Dwójce (1,95 mln widzów i 17,35 proc. udziału).

STACJA AMR SHR % SHR % (16-49)
POLSAT 2241480 20,09% 21,95%
TVN 2067961 18,38% 19,78%
TVP2 1952134 17,35% 18,29%
TVP1 1115550 9,91% 5,85%


Wśród widzów formatu dominują kobiety, mieszkańcy wsi i małych miast.

MOMENT PRAWDY ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,12% 83
  Kobiety 59,88% 115
Wiek  4-9 1,65% 28
   10-15 4,49% 64
  16 - 19 4,18% 72
  20 - 24 5,19% 63
  25 - 29 8,66% 97
  30 - 34 9,12% 112
  35 - 39 9,39% 132
  40 - 44 8,12% 126
  45 - 49 9,12% 128
  50 - 54 9,66% 117
  55 - 59 8,81% 116
  60+ 21,61% 111
Wlk. miasta Wieś 45,32% 116
  < 50 tys. 25,09% 104
  50-100 tys. 8,74% 102
  100-200 tys. 7,27% 91
  > 200 tys. 13,57% 67
Zawód Top management 6,68% 86
  Pracownicy średniego szczebla 15,50% 107
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 24,02% 119
  Emeryci 30,00% 120
  Inni 23,81% 73
Wykształcenie Podstawowe 53,72% 117
  Średnie 28,27% 95
  Wyższe 11,86% 104
  Inne 6,14% 47


Pierwszą serię show stacja nadawała wiosną ub.r. (emisja godzinę wcześniej). Oglądało ją średnio 2,48 mln widzów, co dało Polsatowi 16,95 proc. udziału w grupie 4+ i 20,17 proc. w komercyjnej 16-49.

Dołącz do dyskusji: Polsat: „Moment prawdy” liderem pasma

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
korneliusz
Kolejne badanie pokazujące większość % oglądalności wsi nad miastem.
0 0
odpowiedź
User
Joey
Fajny program. Zdecydowanie ciekawszy, niż zeszłoroczna edycja. Ciekawe, czy POLSAT zdecyduje się na realizację jesienią 3. serii.
0 0
odpowiedź
User
Gembal
Oglądam każdy odcinek tej serii.
0 0
odpowiedź