SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat i Plus sponsorami tytularnymi stadionu w Gdańsku za 17 mln zł

Przez najbliższe sześć lat stadion w Gdańsku będzie funkcjonował pod nazwą Polsat Plus Arena Gdańsk. - Jesteśmy polską firmą i obecność naszych dwóch głównych marek Polsatu i Plusa w nazwie pięknego, bursztynowego Stadionu Gdańsk, rozpoznawalnego w całej Polsce, jest świetnym sposobem na ich promocję - podkreśla Mirosław Błaszczyk, prezes Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu.

Stadion w Gdańsku nie miał sponsora tytularnego od listopada ub.r., po wygaśnięciu 5-letniej umowy z Energą. Wcześniej w nazwie obiektu przez pięć lat była PGE.

- Gdańsk to wizytówka Polski i jedno z najpiękniejszych i najszybciej rozwijających się miast w naszym kraju. Gdańsk to symbol Polski nowoczesnej i otwartej, ale przede wszystkim dbający o swoich mieszkańców. To jest to, co nas łączy – bo Polsat i Plus to również otwartość, nowoczesność, innowacje, rozwój i chęć dostarczania naszym klientom i widzom po prostu tego, czego chcą, aby życie było łatwiejsze, wygodniejsze i pełne pozytywnych emocji. Co więcej z Gdańskiem łączy nas też chęć dbania o klimat, o środowisko i o czyste powietrze – dla wszystkich mieszkańców naszego kraju. I to wielka sprawa, że możemy razem robić coś dla mieszkańców Gdańska, regionu i całej Polski - uzasadnia Zygmunt Solorz, większościowy akcjonariusz Cyfrowego Polsatu, właściciela Telewizji Polsat i Polkomtelu, operatora sieci Plus.

Umowa została zawarta na sześć lat - jej wartość wyniosła blisko 17 mln zł

Plus od lat sponsoruje siatkówkę

- Organizujemy wielkie wydarzenia sportowe, widowiska, festiwale, koncerty. Tworzymy treści najwyższej jakości. Na co dzień dostarczamy emocje i tych również nie zabraknie na stadionie Polsat Plus Arena Gdańsk - zapowiada Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat.

- Jesteśmy polską firmą i obecność naszych dwóch głównych marek Polsatu i Plusa w nazwie pięknego, bursztynowego Stadionu Gdańsk, rozpoznawalnego w całej Polsce, jest świetnym sposobem na ich promocję. Nasza oferta to najlepsza rozrywka i możliwości dostępu do niej w dowolnym czasie, miejscu i na dowolnym urządzeniu – zapewniamy usługi i produkty dla każdego i wszędzie. I Stadion Gdańsk świetnie wpisuje się w naszą strategię zapewnienia milionom widzów i klientów najlepszych treści, usług i produktów - łącząc możliwość doświadczania sportu, muzyki czy wielkich wydarzeń na żywo na stadionie, jak i w internecie czy telewizji - dodaje Mirosław Błaszczyk, prezes Polkomtelu.

Sieć Plus od wielu lat jest sponsorem reprezentacji Polski w siatkówce, jest też sponsorem tytularnym polskiej ligi siatkarzy. Polsat nie prowadził dotychczas szerokich działań sponsoringowych.

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat (należą też do niej m.in.Eleven Sports, Polsat Media i większościowy pakiet akcji Netii) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 4,9 proc. do 2,99 mld zł i zysku netto ze 183,8 do 390,4 mln zł. Każdy abonent płacił firmie średnio 90,5 zł miesięcznie, o 6 proc. więcej niż przed rokiem.

Stadion w Gdańsku od 10 lat

- Nasza bursztynowa arena stała się współczesną wizytówką Gdańska. Obok fontanny Neptuna, stoczniowych dźwigów to właśnie stadion najczęściej widzimy na zdjęciach. Wyjątkowa architektura i bliskie położenie zarówno do plaży, jak i serca miasta podnoszą atrakcyjność naszego stadionu. Ale stadion to też życie, emocje, wydarzenia, dlatego cieszę się, że nasz nowy partner będzie także organizował w Polsat Plus Arena Gdańsk własne widowiska - komentuje Aleksandra Dulkiewicz, prezydent Gdańska.

Stadion w Gdańsku został zbudowany z myślą o Euro 2012, kosztował ponad 700 mln zł, został oddany do użytku w połowie 2011 roku. Obiektem zarządza miasto Gdańsk.

Na stadionie swoje mecze rozgrywa Lechia Gdańsk, odbywają się tam też niektóre spotkania reprezentacji Polski oraz koncerty. W najbliższą środę na stadionie zostanie rozegrany finał piłkarskiej Ligi Europy.

Dołącz do dyskusji: Polsat i Plus sponsorami tytularnymi stadionu w Gdańsku za 17 mln zł

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adrian
Wizerunkowo świetna decyzja i bardzo dobry pomysł na marketing. A przy okazji pokazanie, że w kasie Grupy nie widać dna.
odpowiedź
User
Prof
Brawo dla p. Solorza! Nasz nowy dom, czyste powietrze, Fundacja Polsat, wspieranie siatkówki, e-gamingu i wiele innych działań:) z miłą chęcią przedłużę moje umowy w Plusie i Cyfrowym Polsacie.
odpowiedź
User
Vervet
Brawo dla p. Solorza! Nasz nowy dom, czyste powietrze, Fundacja Polsat, wspieranie siatkówki, e-gamingu i wiele innych działań:) z miłą chęcią przedłużę moje umowy w Plusie i Cyfrowym Polsacie.


Masz podsumowaie półroczne na Ostrobramskiej czy 1,50 za wpis?
odpowiedź