Polski apetyt na życie w reklamie piwa Żywiec (wideo)
Rusza kampania reklamowa piwa Żywiec prezentująca jego odświeżony wizerunek. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa, Film Produkcja i OMD Macroscope.
Nowa kampania Żywca przedstawia zwykły dzień z życia kilku osób, które zostają pokazane m.in. na zakupach, w pracy, na urlopie i w drodze na imprezę.
Krótkie sceny mają uchwycić charakter myślenia, działania i sposobu spędzania czasu przez ludzi aktywnych i pełnych apetytu na ciekawe życie.
- Żywiec jak żadna inna marka może komentować przemiany zachodzące w codzienności Polaków. Rozumie, w jakim kierunku podążają i chce im towarzyszyć. Optymizm, otwartość, innowacyjność i energia wyzwalająca się w naszym społeczeństwie nie mogą zostać niezauważone - przekonuje Wojciech Bogusz, marketing manager marki. - Nowa twarz Żywca to wyraz potrzeby stałej naturalnej obecności w życiu naszych konsumentów. To również forma podziękowania za ich odwagę upór i konsekwencję w pozytywnym kształtowaniu rzeczywistości - dodaje.
Ta kampania jest pierwszą przygotowaną dla piwa Żywiec przez agencję DDB Warszawa, która przejęła jego obsługę strategiczno-kreatywną od Just (przeczytaj o tym więcej).
Akcja będzie prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie) oraz w internecie. Realizacją spotu reklamowego zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a za zakup mediów odpowiada OMD Macroscope.
Dołącz do dyskusji: Polski apetyt na życie w reklamie piwa Żywiec (wideo)