SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polski apetyt na życie w reklamie piwa Żywiec (wideo)

Rusza kampania reklamowa piwa Żywiec prezentująca jego odświeżony wizerunek. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa, Film Produkcja i OMD Macroscope.

Nowa kampania Żywca przedstawia zwykły dzień z życia kilku osób, które zostają pokazane m.in. na zakupach, w pracy, na urlopie i w drodze na imprezę.

Krótkie sceny mają uchwycić charakter myślenia, działania i sposobu spędzania czasu przez ludzi aktywnych i pełnych apetytu na ciekawe życie.

- Żywiec jak żadna inna marka może komentować przemiany zachodzące w codzienności Polaków. Rozumie, w jakim kierunku podążają i chce im towarzyszyć. Optymizm, otwartość, innowacyjność i energia wyzwalająca się w naszym społeczeństwie nie mogą zostać niezauważone - przekonuje Wojciech Bogusz, marketing manager marki. - Nowa twarz Żywca to wyraz potrzeby stałej naturalnej obecności w życiu naszych konsumentów. To również forma podziękowania za ich odwagę upór i konsekwencję w pozytywnym kształtowaniu rzeczywistości - dodaje.

Ta kampania jest pierwszą przygotowaną dla piwa Żywiec przez agencję DDB Warszawa, która przejęła jego obsługę strategiczno-kreatywną od Just (przeczytaj o tym więcej).

Akcja będzie prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie) oraz w internecie. Realizacją spotu reklamowego zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a za zakup mediów odpowiada OMD Macroscope.

Dołącz do dyskusji: Polski apetyt na życie w reklamie piwa Żywiec (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tim
chyba najgorsza i najnudniejsza reklama żywca jaką widziałem do tej pory. flaki z olejem
odpowiedź
User
kupa
nuuuuuudaaaaaaa......
odpowiedź
User
EF
(na)dęte :-))
odpowiedź