Polskie Radio znów zamawia gadżety reklamowe: od czekoladek do zestawów do czyszczenia obuwia
W ramach nowego postępowania publicznego Polskie Radio chce kupić różne gadżety promocyjne, m.in. teczki, głośniki, okulary przeciwsłoneczne, czekoladki, pióra kulkowe, damskie kosmetyczki i zestawy do czyszczenia obuwia.
Postępowanie ogłoszone przez Polskie Radio dotyczy dziewięciu grup gadżetow reklamowych:
- 2,5 tys. czekoladek z logo Polskiego Radia,
- 30 sztuk pikowanych kurtek puchowych (po pięć w rozmiarach S i M, po 10 w L i XL) z logo Dwójki,
- 100 zestawów do czyszczenia obuwia z logo Czwórki,
- 100 głośników bezprzewodowych z logo Polskie Radio,
- 30 teczek / organizerów skóropodobnych A4 z logo Polskiego Radia,
- 100 sztuk okularów przeciwsłonecznych z logo Czwórki,
- 100 czerwonych notesów A5 z gumką z logo Polskiego Radia 24,
- 30 damskich kosmetyczek skórzanych z tłoczonym logo Polskiego Radia,
- 300 piór kulkowych VIP z polską flagą z logo Polskiego Radia.
W przypadku wszystkich produktów z wyjątkiem kurtek zaznaczono, że cena za jedną sztukę może wynieść maksymalnie 162 zł.
Oferty będzie można składać do najbliższego piątku, do godz. 11:30. Jedynym kryterium ich oceny będą zaproponowane kwoty.
To kolejne zamówienie dotyczące gadżetów promocyjnych. W pierwszej połowie września w przetargu na dostawę 700 sztuk gadżetów (m.in. portfeli, kosmetyczek, słuchawek i powerbanków) Polskie Radio dostało cztery oferty. Na zamówienie planuje przeznaczyć 86,3 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W ub.r. Polskie Radio zanotowało wzrost przychodów o 2,4 proc. do 354,31 mln zł i spadek wyniku netto z 16,12 mln zł zysku do 19,91 mln zł straty. Wpływy reklamowe zwiększyły się o 1 proc. do 41,38 mln zł, przy czym o ile Jedynka zanotowała wzrost o 52 proc., o tyle Trójka - spadek o 30 proc.
Na koniec ub.r. nadawca zatrudniał etatowo 1 320 osób, o 11 więcej niż rok wcześniej. Średnie wynagrodzenie brutto wynosiło 8,9 tys. zł brutto, po wzroście rok do roku o 500 zł. Dziennikarze zarabiali przeciętnie 11,7 tys. zł, a menedżerowie wyższego szczebla - 17,5 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio znów zamawia gadżety reklamowe: od czekoladek do zestawów do czyszczenia obuwia