SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 2 mln widzów ogląda show Szymona Majewskiego

Jedenasta edycja “Szymon Majewski Show” po trzech odcinkach gromadzi średnio 2,33 mln widzów, czyli ok. 20 tys. więcej niż rok temu, a udział show w rynku jest bardzo zbliżony. W czasie emisji programu TVN przegrywa obecnie tylko z TVP 1.

Show Majewskiego daje TVN-owi 18,47 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 20,52 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Rok temu, udziały dziewiątej serii „SMS” po pokazaniu trzech odcinków, wynosiły odpowiednio 18,79 proc. i 20,36 proc. (więcej na ten temat). Natomiast w porównaniu do, pokazywanej wiosną br., dziesiątej edycji program stracił ok. 120 tys.  widzów (udziały tamtej serii były jednak nieco niższe i wynosiły odpowiednio 18,26 proc. i 19,97 proc., poczytaj więcej).

Telewizja TVN ma w trakcie emisji “Szymon Majewski Show” zajmuje drugą pozycję na rynku (rok temu była trzecia). Liderem jest Dwójka nadająca wtedy między innymi “Kulisy M jak miłość” oraz program "Tomasz Lis na żywo", co daje jej 22,80 proc. udziału. Nieco gorzej od TVN wypada Polsat (filmy fabularne; 18,33 proc.), słaby wynik notuje Jedynka („Teatr Telewizji”; 7,96 proc.). W grupie komercyjnej TVN także jest drugi, ale przegrywa tutaj z Polsatem.

Dane pokazują, że program Szymona Majewskiego oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 30. roku życia,  mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.



Oglądalność “Szymon Majewski Show" odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
06-09-20102 452 87419,10%21,13%
13-09-20102 273 41418,20%20,18%
20-09-20102 272 88818,10%20,24%
Średnia2 332 42518,47%20,52%


Widownia konkurencji w czasie emisji show 

 Wszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVP 22 875 04222,80%15,54%
TVN – SMS2 332 42518,47%20,52%
Polsat2 312 01318,33%23,74%
TVP 11 003 5037,96%7,48%


Profil widowni programu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni39,85%83
 Kobiety60,15%116
Wiek 4-90,93%16
  10-152,78%40
 16 - 193,79%66
 20 - 245,85%71
 25 - 297,85%88
 30 - 3412,49%153
 35 - 399,05%128
 40 - 446,52%101
 45 - 497,71%108
 50 - 549,31%113
 55 - 5912,03%159
 60+21,69%111
Wlk. miastaWieś28,78%74
 < 50 tys.24,25%101
 50-100 tys.9,26%108
 100-200 tys.9,75%122
 > 200 tys.27,96%137
ZawódTop management10,34%133
 Pracownicy średniego szczebla21,86%151
 Pracownicy fizyczni i rolnicy20,17%100
 Emeryci29,45%118
 Inni18,19%56
WykształceniePodstawowe45,23%98
 Średnie34,16%115
 Wyższe16,91%148
 Inne3,71%29


 

Dołącz do dyskusji: Ponad 2 mln widzów ogląda show Szymona Majewskiego

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
J
dziwne
odpowiedź
User
Vamil
ten program nie jest już taki jak przedtem...
odpowiedź
User
Joey
Ostatnia seria, która dało się oglądać była na wiosnę 2008. Później zmieniono redakcję i program poleciał na pysk.
odpowiedź