Ponad 2 mln widzów ogląda show Szymona Majewskiego
Jedenasta edycja “Szymon Majewski Show” po trzech odcinkach gromadzi średnio 2,33 mln widzów, czyli ok. 20 tys. więcej niż rok temu, a udział show w rynku jest bardzo zbliżony. W czasie emisji programu TVN przegrywa obecnie tylko z TVP 1.
Show Majewskiego daje TVN-owi 18,47 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 20,52 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Rok temu, udziały dziewiątej serii „SMS” po pokazaniu trzech odcinków, wynosiły odpowiednio 18,79 proc. i 20,36 proc. (więcej na ten temat). Natomiast w porównaniu do, pokazywanej wiosną br., dziesiątej edycji program stracił ok. 120 tys. widzów (udziały tamtej serii były jednak nieco niższe i wynosiły odpowiednio 18,26 proc. i 19,97 proc., poczytaj więcej).
Telewizja TVN ma w trakcie emisji “Szymon Majewski Show” zajmuje drugą pozycję na rynku (rok temu była trzecia). Liderem jest Dwójka nadająca wtedy między innymi “Kulisy M jak miłość” oraz program "Tomasz Lis na żywo", co daje jej 22,80 proc. udziału. Nieco gorzej od TVN wypada Polsat (filmy fabularne; 18,33 proc.), słaby wynik notuje Jedynka („Teatr Telewizji”; 7,96 proc.). W grupie komercyjnej TVN także jest drugi, ale przegrywa tutaj z Polsatem.
Dane pokazują, że program Szymona Majewskiego oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 30. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność “Szymon Majewski Show" odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
06-09-2010 | 2 452 874 | 19,10% | 21,13% |
13-09-2010 | 2 273 414 | 18,20% | 20,18% |
20-09-2010 | 2 272 888 | 18,10% | 20,24% |
Średnia | 2 332 425 | 18,47% | 20,52% |
Widownia konkurencji w czasie emisji show
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP 2 | 2 875 042 | 22,80% | 15,54% |
TVN – SMS | 2 332 425 | 18,47% | 20,52% |
Polsat | 2 312 013 | 18,33% | 23,74% |
TVP 1 | 1 003 503 | 7,96% | 7,48% |
Profil widowni programu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 39,85% | 83 |
Kobiety | 60,15% | 116 | |
Wiek | 4-9 | 0,93% | 16 |
10-15 | 2,78% | 40 | |
16 - 19 | 3,79% | 66 | |
20 - 24 | 5,85% | 71 | |
25 - 29 | 7,85% | 88 | |
30 - 34 | 12,49% | 153 | |
35 - 39 | 9,05% | 128 | |
40 - 44 | 6,52% | 101 | |
45 - 49 | 7,71% | 108 | |
50 - 54 | 9,31% | 113 | |
55 - 59 | 12,03% | 159 | |
60+ | 21,69% | 111 | |
Wlk. miasta | Wieś | 28,78% | 74 |
< 50 tys. | 24,25% | 101 | |
50-100 tys. | 9,26% | 108 | |
100-200 tys. | 9,75% | 122 | |
> 200 tys. | 27,96% | 137 | |
Zawód | Top management | 10,34% | 133 |
Pracownicy średniego szczebla | 21,86% | 151 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 20,17% | 100 | |
Emeryci | 29,45% | 118 | |
Inni | 18,19% | 56 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 45,23% | 98 |
Średnie | 34,16% | 115 | |
Wyższe | 16,91% | 148 | |
Inne | 3,71% | 29 |
Dołącz do dyskusji: Ponad 2 mln widzów ogląda show Szymona Majewskiego