Pokój i spokój wg Radosława Kotarskiego promuje pożyczkę w Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową. W kampanii, przygotowanej przez firmy marketingowe Change Serviceplan, Corner Shop i Starcom, występuje ambasador marketingowy banku Radosław Kotarski.
W spocie Radosław Kotarski mówi o podobieństwie znaczeń słów „pokój” i „spokój”. Pokazywana jest przy tym historia rodziny, która dzięki pożyczce gotówkowej z Banku Millennium wziętej przez internet może wyremontować pokój dla swoich dzieci.
Kampania podkreśla, że taką pożyczkę w Banku Millennium można wziąć w systemie bankowości internetowej Millenet oraz aplikacji mobilnej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 15,32 proc.
W poprzedniej reklamie pożyczki gotówkowej w Banku Millennium Radosław Kotarski zwracał uwagę, że wiele muzeów można zwiedzać przez internet.
Nowa akcja reklamowa zaczęła się 1 lutego, obejmuje telewizję (kanały główne, wybrane stacje tematyczne) oraz internet (m.in. YouTube).
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcją spotu zajął się Corner Shop, a media kupił dom mediowy Starcom.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki Banku Millennium na reklamy, promocję i reprezentację wyniosły 40,84 mln zł, wobec 51,72 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Pokój i spokój wg Radosława Kotarskiego promuje pożyczkę w Banku Millennium (wideo)