„Pozytywne obroty” i „Świeć przykładem #oddziś” w kampanii Skandia Życie
Rozpoczęła się kampania reklamowa towarzystwa ubezpieczeniowego Skandia Życie. Jej odsłona wizerunkowa, pod hasłem „Pozytywne obroty”, dotyczy rowerzystów i jest związana z zawodami Skandia Maraton Lang Team, natomiast produktowa pod hasłem „Świeć przykładem #oddziś” promuje program Smart Start. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Grupa Walk i GoldenSubmarine.
Prowadzona po raz drugi akcja społeczna „Pozytywne obroty” tym razem jest poświęcona bezpieczeństwu rowerzystów, szczególnie tych najmłodszych. Kampania zachęca do udziału w sponsorowanych przez Skandia Życie zawodach na Skandia Maraton Lang Team - za każdy kilometr przejechany na jednej z czterech tras albo na trenażerze w strefie kibica oznacza firma ufunduje pakiet bezpieczeństwa (szkolenie i odblaski) dla młodych rowerzystów i pieszych w regionie. Ambasadorką akcji jest Dorota Stalińska prowadząca fundację promującą bezpieczeństwo pieszych na drogach i wspierająca poszkodowanych w wypadkach drogowych.
Z kolei pod hasłem „Świeć przykładem #oddziś” Skandia Życie promuje program Smart Start, przekonując, że pozwala on rodzicom zabezpieczyć przyszłość finansową dzieci, edukując je przy tym w zakresie posługiwania się pieniędzmi, oszczędzania i inwestowania. Kampania reklamowa obejmuje telewizję, radio, internet oraz outdoor.
Za kreację i realizację akcji „Pozytywne obroty” odpowiada agencja GoldenSubmarine, a za kampanię „Świeć przykładem #oddziś” (kreacja, PR, digital, zakup mediów) - Grupa Walk.
Dołącz do dyskusji: „Pozytywne obroty” i „Świeć przykładem #oddziś” w kampanii Skandia Życie