Prąd z iskierkami z reklamy na życzenie sześciolatka w kampanii PGE (wideo)
Polska Grupa Energetyczna (PGE) do promocji swojej marki wykorzystała autentyczną historię z udziałem sześcioletniego chłopca. Działania zrealizowała agencja K2.
Do działu obsługi klienta PGE zadzwonił sześcioletni Sebastian z Idzbarka, któremu spodobała się spot tej firmy pod hasłem „Prąd jak prąd - tylko tańszy”, w którym widać błyskające iskierki. Chłopiec w rozmowie z konsultantką poprosił ją o takie właśnie iskierki.
Firma PGE na bazie tej historii zbudowała emocjonalną historię , którą wykorzystała w nowych działaniach marketingowych. W spocie opowiedziano o rodzinie chłopca oraz odtworzono rozmowę chłopca z konsultantką. Przedstawiciele firmy oddzwonili do rodziców chłopca i umówili się na spotkanie. Zorganizowali dla Sebastiana i jego rodziny wycieczkę, w trakcie której zwiedzili m.in. elektrownię, kopalnię węgla brunatnego pod Bełchatowem, tor saneczkowy na Górze Kamieńsk, interaktywnę ekspozycję PGE „Giganty mocy”. W trakcie tej wycieczki w domu chłopca specjalna ekipa od PGE wyremontowano pokój chłopca oraz zainstalowano specjalny ekran w iskierkami podobnymi do tych, które chłopiec zobaczył w reklamie.
PGE w ramach akcji uruchomiło specjalny serwis historiasebusia.pl , a całą historię zamieszczono też na Facebooku.
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja K2.
Dołącz do dyskusji: Prąd z iskierkami z reklamy na życzenie sześciolatka w kampanii PGE (wideo)