Prawdziwa przyjaźń i One Direction w reklamach Coca-Coli (wideo)
Okazanie wsparcia innym w momentach, w których najbardziej tego potrzebują to miara prawdziwej przyjaźni - przekonuje Coca-Cola w nowej kampanii realizowanej w Ameryce Łacińskiej.
Akcja reklamowa Coca-Coli obejmuje spoty publikowane w internecie, media społecznościowe, prasę drukowaną, telewizję oraz outdoor.
Przewodnim elementem kampanii jest graficzny motyw dwóch dłoni, które spotykają się ze sobą w przyjaznym geście zwanym popularnie „żółwikiem”. Ten sam znak pojawia się także na plakatach i opakowaniach napojów oferowanych przez Coca-Colę. Według zapowiedzi będzie także widoczny na innych produktach, takich jak T-shirty czy futerały do smartfonów.
Dodatkowym elementem prowadzonej kampanii są dwa rozbudowane spoty, których bohaterami są nastolatki. Akcja każdego z filmów niesie przesłanie, według którego prawdziwa przyjaźń wyraża się we wsparciu bliskich osób w momentach, które są dla nich znaczące i przełomowe.
- Coca-Cola rzuca światło na momenty, które nazywamy rozstajem dróg - podkreśla P.J. Pereira dyrektor kreatywny w agencji Pereira & O’Deal, która przygotowała kampanię. - Mamy nadzieję, że przedstawiony przez nas scenariusz zainspiruje nastolatki do rozmów na temat istoty przyjaźni i wzajemnego wsparcia.
Głównym muzycznym tematem towarzyszącym kampanii Coca-Coli jest utwór „Clouds” zespołu One Direction. Członkowie grupy będą się także pojawiali w drukowanych i internetowych reklamach Coca-Coli.
Dołącz do dyskusji: Prawdziwa przyjaźń i One Direction w reklamach Coca-Coli (wideo)
Đổi thẻ cào 24/7, Đổi thẻ cào sang tiền mặt nhanh chóng - Chiết khấu cao, Rút tiền về tài khoản ATM/ MoMo trong 5 phút.
Đổi Thẻ Cào Thành Tiền Mặt Uy Tín, Rút Tiền Về Momo, ATM...https://doithenap.com