Press i Cyber Lions rozdane
FCB z Johannesburga wygrał w konkurencji Press - dwa równorzędne Grand Prix dla amerykańskich agencji w Cyber Lions.
Złotego Lwa w prestiżowej kategorii reklamy prasowej zdobyła w tym roku w Cannes agencja FCB z Johannesburga w RPA za reklamę „Peryskop” dla Lego.
Reklamówka Lego przedstawia peryskop na niebieskiej płycie z klocków, imitującą taflę oceanu.
„W tym prostym pomyśle udało się uzyskać esencję brandu Lego” - brzmiało uzasadnienie jury.
Przyznano także wyróżnienia za najlepsze reklamy internetowe (Cyber Lions). Amerykańskie agencje okazały się bezkonkurencyjne. Agencja droga5 z Nowego Jorku dostała nagrodę za wideo „Still Free” dla firmy Ecko, a Crispin Porter + Bogusky z Miami za reklamę Volkswagena GTI.
Interactive Agency of the Year zostały kolejno Crispin Porter + Bogusky z Miami, Goodby Silverstein & Partners z San Francisco oraz DDB Brasil z Sao Paulo.
Dołącz do dyskusji: Press i Cyber Lions rozdane