Prima Guaranesa w prasie codziennej
W czerwcu Prima Guaranesa zagości na łamach prasy codziennej.
Reklamy Primy Guaranesy pojawią się w „Gazecie Wyborczej” i „Dzienniku”. Za kreację odpowiada agencja Grey Worldwide, zaś za planowanie mediów OMD Media Direction.
Ten etap kampanii „Efekt Guarantowany” obejmie prasę codzienną. Reklamy Primy Guaranesy – kawy z dodatkiem guarany pojawią się w „Dzienniku” (dodatek „Kultura”)
i „Gazecie Wyborczej” (dodatek „Co Jest Grane”). Kreacja reklam nawiązują do treści obu dodatków. „Nie zaśniesz nawet czekając na Godota”, „Gdy proszona kolacja przeciąga się do późnej nocy”, „Śpiąca królewna mogła łatwo uniknąć swojego losu”, „Szekspirowi przyśnił się Sen nocy letniej, gdy zabrakło mu Guaranesy” – to kilka ze sloganów, które w lekki i dowcipny sposób podkreślają pobudzające działanie Primy Guaranesy. „Oryginalna i zabawna kreacja, połączona tematycznie z miejscem emisji – dodatkami „Kultura”i „Co Jest Grane”, ma przyciągnąć czytelników i zachęcić ichdo spróbowania Primy Guaranesy” – podkreśla Kamila Hadyniak, Brand Manager, Przedsiębiorstwo Prima S.A.
Grupę docelową kampanii stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20 – 35 lat, mieszkającyw miastach powyżej 50.000 mieszkańców, z minimum średnim dochodem i wykształceniem. Są to ludzie, którzy zaczynają życie osobiste i zawodowe „na własny rachunek”, są aktywni, nowocześni, ambitni i dynamiczni, a także otwarci na nowości i innowacyjne propozycje, takie jak kawa z dodatkiem guarany, czyli Cafe Prima Guaranesa, czytamy w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Prima Guaranesa w prasie codziennej