PRO Media House miksuje wielkanocnie
Dom mediowy PRO Media House przygotował wielkanocną ofertą MIX'ów PRO, której grupą docelową są osoby prowadzące gospodarstwa domowe oraz spędzające święta poza domem
Za pośrednictwem MIX'u PRO adresowanego do osób prowadzących gospodarstwa domowe można reklamować produkty szybko zbywalne, takie jak artykuły spożywcze, wielkanocne zestawy produktów, środki czystości - czytamy w komunikacie prasowym.
Reklamę adresowaną do tej grupy docelowej można umieścić w prasie (kobiecej, kulinarnej, katolickiej). Kampanię dodatkowo można wzmocnić za pośrednictwem radia (m.in. sieci radiowe w super i hipermarketach), a także wykorzystując nośniki outdoorowe w okolicach centrów handlowych, placów targowych, kościołów. Uzupełnieniem MIX'u może być product placement w telewizyjnych programach kulinarnych oraz reklama w internetowych serwisach poświęconych gotowaniu.
Drugi z przygotowanych przez PRO Media House MIX'ów PRO jest adresowany do ludzi młodych, o wysokich dochodach, w mniejszym stopniu przywiązanych do tradycji spędzania świąt w domu. Za pośrednictwem MIX'u można reklamować sprzęt i usługi sportowe oraz turystyczne.
Reklamę adresowaną do tej grupy docelowej można umieścić w magazynach o tematyce sportowej i podróżniczej, tygodnikach opiniotwórczych oraz specjalnych dodatkach świątecznych w prasie codziennej. Kampanię można wzmocnić za pośrednictwem radia (stacje lokalne i ogólnopolskie stargetowane pod kątem określonej grupy docelowej), a także wykorzystując nośniki outdoorowe w okolicach centrów handlowych. Uzupełnieniem MIX'u może być m.in. reklama w bankomatach, taksówkach, na kopertach firm kurierskich oraz w internetowych portalach turystycznych.
Dołącz do dyskusji: PRO Media House miksuje wielkanocnie