Programy informacyjne TVP1 zarabiają najwięcej
Najwięcej na reklamach przy programach informacyjnych zarabia TVP1, wiceliderem jest TVN, zaś na szarym końcu uplasował się Polsat.
Prawie 17,4 mln złotych wyniosły w pierwszym kwartale 2007 roku wpływy telewizyjnej Jedynki z reklam nadawanych wokół głównego wydania „Wiadomości” o 19.30. To najlepszy wynik spośród wszystkich programów informacyjnych.
Na drugim miejscu znalazł się również program TVP1 – „Teleexpress”, emitowany o 17.00. Nadane wokół niego spoty reklamowe przyniosły stacji prawie 14,1 mln złotych.
Niewiele mniej zarobił z reklam flagowy program informacyjny TVN. Reklamy emitowane przy „Faktach” o 19.00 dały stacji przychody wynoszące prawie 14 mln złotych.
Na czwartym i piątym miejscu znalazły się dwa wydania „Panoramy” TVP2. Wpływy z reklam przy „Panoramie” o 18.45 wyniosły w analizowanym okresie prawie 6,5 mln złotych, zaś ze spotów nadawanych wokół wydania o 22.00 – ponad 5,9 mln złotych.
Na ostatnim miejscu uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu, które zarobiły dla słonecznej stacji jedynie niewiele ponad 5,5 mln złotych.
Program | Godz. | Stacja | Wpływy reklamowe | Liczba spotów |
WIADOMOSCI | 19:30 | TVP1 | 17 363 975 zł | 633 |
TELEEXPRESS | 17:00 | TVP1 | 14 075 110 zł | 600 |
FAKTY | 19:00 | TVN | 13 964 640 zł | 457 |
PANORAMA | 18:45 | TVP2 | 6 485 365 zł | 544 |
PANORAMA | 22:00 | TVP2 | 5 941 100 zł | 383 |
WYDARZENIA | 18:50 | Polsat | 3 529 000 zł | 169 |
Przedstawione dane o wpływach reklamowych zostały przygotowane przez AGB Nielsen Media Research. Są to dane cennikowe netto z okresu 1 stycznia – 31 marca 2007.
Dołącz do dyskusji: Programy informacyjne TVP1 zarabiają najwięcej