Prokurator w nowej odsłonie kampanii „Drogi zaufania” (wideo)
Rozpoczął się kolejny etap prowadzonej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad kampanii „Drogi zaufania”. Spot na jej potrzeby przygotowała agencja Sparing Communication Group.
W nowym spocie kampanii „Drogi zaufania” narratorem jest prokurator Remigiusz Krynke, na co dzień prowadzący śledztwa związane z ruchem drogowym w warszawskiej prokuraturze rejonowej. Zadaje on ciąg pytań matce, która spowodowała wypadek drogowy, w którym zginął jej syn, czemu towarzyszą sugestywne ujęcia z miejsca zdarzenia. Badania pokazują bowiem, że aż 44 proc. sprawców wypadków zna swoje ofiary, którymi są ich krewni, przyjaciele i znajomi.
Obecny spot kontynuuje konwencję tegorocznej kampanii „Drogi zaufania”, w której główną rolę odgrywają osoby zawodowo zajmujące się wypadkami drogowymi. W poprzednich odsłonach akcji wystąpili ratownik i medyk sądowy (zobacz ten drugi spot).
Rozpoczęty właśnie etap kampanii potrwa do końca roku, obejmując telewizję (m.in. TVP, Polsat i TVN), radio oraz internet. Strategię i kreację przygotowali Marcin Hołota i Mateusz Wojnarowski, dyrektorzy kreatywni agencji Sparing Communication Group, natomiast spot wyreżyserował Paweł Aigner, a nakręcił Krzysztof Kiziewicz. Za planowanaie i zakup mediów odpowiada Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, która organizuje całą akcję, korzystając ze środków z Unii Europejskiej
Dołącz do dyskusji: Prokurator w nowej odsłonie kampanii „Drogi zaufania” (wideo)